Pitäs löytää hyvä ruostesuojafirma etelä-savosta,onko suosituksia?? Esim.Mikkelistä tai Savonlinnasta tai lähialueilta. Auto on ihan uusi eli ei pitäs olla ruosteinen. Asiallisia kommentteja,Kiitos.
Hyvä paikka
4
912
Vastaukset
- tonza
Kokeileppa savonlinnan takuusuojausta niin ei tarvitse pettyä! ite ainaski oli tyytyväinen!
- Kalle
Savonlinnassa on toiminut pisimpään Savonlinnan Autosuojaamo Oy, on varmasti kokemusta ja ammattitaitoa olen suojauttanut itse siellä 5 autoa työn jälki erinomaista.
- HJKILOKI
Kalle kirjoitti:
Savonlinnassa on toiminut pisimpään Savonlinnan Autosuojaamo Oy, on varmasti kokemusta ja ammattitaitoa olen suojauttanut itse siellä 5 autoa työn jälki erinomaista.
Niin en ole kenenkään puolesta puhuja, mutta tuolla Savonlinnan Autosuojaamossa on kyllä omistajat vaihtuneet reilu vuosi sitten,että varmaan se kokemus aikapitkälti lähti eläkkeelle entisen omistajan kanssa. Sitä en tiedä minkälaista työtä sieltä saa,siksipä en sitä kommentoi.
- Fiatisti
Takuusuojaus käyttää nimitystä "palvelukeskus"
on mielestäni vähän mahtipontinen sanonta
em. yrityksen kohdalla. Kävin pyytämässä
yritykseltä tarjouspyyntöä ja olin yllättynyt
kun näin paikan. Kamalan likainen ja tunkkainen
pikku verstas, en uskaltanut jättää autoa sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102