Olen miettinyt pääni puhki miesten suhteesta naisten rintoihin. Eräänlainen syväänjuurtunut käsityshän on, että miehet pitävät isorintaisista naisista. Pitääkö tämä tosiaankin paikkaansa vain näin? Epäilen itse tuota, mutta tahtoisin kuulla miten asia mielestänne on.
Ja vielä toinen. Onko naisista moni törmännyt tilanteeseen, jossa on miehelle pelkät rinnat? Esim. puhutaan rinnoille kasvojen sijasta. Kuinka on?
Rinnoista
103
16678
Vastaukset
- M21
Itse ainakin pidän isorintaisista ja tiukkavartasloisista naisista
- nuori sinkku
Eli mallia poke leffat? Mites sitten, kun yleensä tälläseen vartalomalliin toteutetut rinnat on silikonia/vastaavanlaisia. Kelpaako ne myös?
- M21
nuori sinkku kirjoitti:
Eli mallia poke leffat? Mites sitten, kun yleensä tälläseen vartalomalliin toteutetut rinnat on silikonia/vastaavanlaisia. Kelpaako ne myös?
Mitä isommat sen paremmat ja tiukka kroppa.
Tosin nykyään oon niin epätoivonen että kaikki kelpaa. - nuori sinkku
M21 kirjoitti:
Mitä isommat sen paremmat ja tiukka kroppa.
Tosin nykyään oon niin epätoivonen että kaikki kelpaa.Aika ikävää, jos näin on :/ Ei kannata laittaa kauheeta ranking listaa joshaluut löytää jonkun ihanan itelles vielä sopivan ajan sisällä.. Sanoisin.
- M21
nuori sinkku kirjoitti:
Aika ikävää, jos näin on :/ Ei kannata laittaa kauheeta ranking listaa joshaluut löytää jonkun ihanan itelles vielä sopivan ajan sisällä.. Sanoisin.
Et nykyään mulle käy kuka vaan, oon niin epätoivonen. Mut kukaan ei halua mua.
- nuori sinkku
M21 kirjoitti:
Et nykyään mulle käy kuka vaan, oon niin epätoivonen. Mut kukaan ei halua mua.
Nyt hemmetti ylös sieltä itsesäälin valtakunnasta! Tolla asenteella kaikki päättyykki huonosti. Piristysit :) Ei tää maailma oo niin paska paikka, vaikka siltä joskus tuntuuki. Usko mua.
- M21
nuori sinkku kirjoitti:
Nyt hemmetti ylös sieltä itsesäälin valtakunnasta! Tolla asenteella kaikki päättyykki huonosti. Piristysit :) Ei tää maailma oo niin paska paikka, vaikka siltä joskus tuntuuki. Usko mua.
välillä tuntuu paremmalta, välillä huonommalta kuten nyt. Ja aika usein.
- nuori sinkku
M21 kirjoitti:
välillä tuntuu paremmalta, välillä huonommalta kuten nyt. Ja aika usein.
...valitset miten tahdot olla. Ei kai siihen kukaan voi vaikuttaa ittes lisäks.
- M21
nuori sinkku kirjoitti:
...valitset miten tahdot olla. Ei kai siihen kukaan voi vaikuttaa ittes lisäks.
Ei voi mitään, ikisinkkuus on kohtaloni kunnes kuolen.
- nuori sinkku
M21 kirjoitti:
Ei voi mitään, ikisinkkuus on kohtaloni kunnes kuolen.
Tuolla asenteella ainakin...
- M21
nuori sinkku kirjoitti:
Tuolla asenteella ainakin...
Oli asenne tämä tai normaali tai liiankin mukava niin aina menee vituiks, joka kerta!
- nuori sinkku
M21 kirjoitti:
Oli asenne tämä tai normaali tai liiankin mukava niin aina menee vituiks, joka kerta!
Toteanpa sitten, että jos en pysty auttamaan, niin en sitten vain pysty..
M21 kirjoitti:
Vaikka nyt ehkä tuntuu tolta nii kyllä sitä seuraa vielä löytyy usko pois.
- pidän
pienistä ja kiinteistä rinnoista. Tietty jos nainen on kovin iso, sitten suhteessa muuhun kroppaan. Mutta aika pienellä naisella pienet ovat parasta!
- tissifriikki
Pidän erityisesti ketunnokan muotoisista. Sen lisäksi pidän myös pallonmuotoisista ja ehkä vähän riippareistakin, tosin pallojen ja riipparien tulee olla isot, väh. c-kuppi.
Aika harvoista rinnoista voisi sanoa, etten pidä. Siis niin kuin niistä, mitä on tullut vastaan irl, tai toisaalta niistä, mitä on katsellut kuvaruudulta. Jos valita pitää, niin tylsin on sellainen pieni mutta muodoton tissi, sellainen, joka sulautuu ruumiiseen (mutta senkin voi vielä pelastaa, jos nännit on herkulliset). Jos on a- tai b-kuppi, niin tissin pitäisi olla ketunnokkamallia.- minä
oikeesti kivat?
- fani mutta sopeutuva
minä kirjoitti:
oikeesti kivat?
Tietysti on. Jos niitä kantaa ihminen joka on muuten itsensä kanssa sinut.
Nainen on muutakin kuin rinnat. Seksuaalisuus on koko kropassa, mutta erityisesti se on mielessä. Jos ihminen on estoinen, varustus ei auta. Itsensä hyväksyvä ja elämästä/itsestään nauttiva nainen on todellinen namupala ihan koosta ja muodosta riippumatta.
Tärkeintä on että miehenä olen kiinnostunut henkilöstä. Ei kaikilla naisilla ole rintoja ollenkaan, esim. rintasyövän hoitojen jälkeen. Silti he ovat kokonaisuutena ihastuttavia ja todella halukkaita kun vain on tilaisuus. - ketunnokka fani
minä kirjoitti:
oikeesti kivat?
Ketunnokat on kaikista parhaat jos nainen itse niitä vielä kantaa ylpeydellä. Niistä ei saa katsettaan irti ;)
- ketunnokkateline
ketunnokka fani kirjoitti:
Ketunnokat on kaikista parhaat jos nainen itse niitä vielä kantaa ylpeydellä. Niistä ei saa katsettaan irti ;)
ompas mukava kuulla, että joku edes yrittää kehua vaikka en oikeasti usko tuosta sanaakaan. Ketunnokat nyt vaan on rumimmat kaikista mahdollisista, mitä naiselle voi sieltä ylimäämälaatikosta antaa. Mieluummin olisi vaikka täys lauta. Kiitos rintsikkateollisuudelle, kyllä hyvät liivit saa niistäkin töröistä jotenkin siedettävämmät. Se hyvä puolihan niissä on, ettei ne lurpsahda ainakaan kovin helposti mitenkään. Jotenkin älyttömän koomista olis ajatella et oikein pullistelis ylpeänä ketunnokkia, voi elämä.. Siitä sais vaikka hyvän aiheen huumorileffaan.
- ketunnokka fani
ketunnokkateline kirjoitti:
ompas mukava kuulla, että joku edes yrittää kehua vaikka en oikeasti usko tuosta sanaakaan. Ketunnokat nyt vaan on rumimmat kaikista mahdollisista, mitä naiselle voi sieltä ylimäämälaatikosta antaa. Mieluummin olisi vaikka täys lauta. Kiitos rintsikkateollisuudelle, kyllä hyvät liivit saa niistäkin töröistä jotenkin siedettävämmät. Se hyvä puolihan niissä on, ettei ne lurpsahda ainakaan kovin helposti mitenkään. Jotenkin älyttömän koomista olis ajatella et oikein pullistelis ylpeänä ketunnokkia, voi elämä.. Siitä sais vaikka hyvän aiheen huumorileffaan.
Kyllä se niin on että ne ketunnokat on kaikista kauneimmat. Ja miksi käyttäisit rintsikoita, anna olla niiden ketunnokkien ihan vapaana vaan.
" Jotenkin älyttömän koomista olis ajatella et oikein pullistelis ylpeänä ketunnokkia, voi elämä"
Ja onkos vielä pakko ihan härnätäkin ;). Just eilen satuin näkemään kaupassa käydessä kun aikuisella naisella oli sellaiset ketunnokat ja eipä tainnut olla rintsikoita kun niin nätisti törröttivät. Ei meinannut tulla meikäläisen kauppareissusta mitään. Katse oli jossain ihan muualla kuin ostoksissa ;). Minkä ihmeen takia rinnat pitäisi olla pallon muotoiset? - mietis sitä.
Kyllä se niin on että ne ketunnokat on kaikista kauneimmat. Ja miksi käyttäisit rintsikoita, anna olla niiden ketunnokkien ihan vapaana vaan.
" Jotenkin älyttömän koomista olis ajatella et oikein pullistelis ylpeänä ketunnokkia, voi elämä"
Ja onkos vielä pakko ihan härnätäkin ;). Just eilen satuin näkemään kaupassa käydessä kun aikuisella naisella oli sellaiset ketunnokat ja eipä tainnut olla rintsikoita kun niin nätisti törröttivät. Ei meinannut tulla meikäläisen kauppareissusta mitään. Katse oli jossain ihan muualla kuin ostoksissa ;). Minkä ihmeen takia rinnat pitäisi olla pallon muotoiset?ei varmaan sen erikoisemmasta syystä et miks miehillä ei ole vaikka spiraalin muotoinen vehje sitten. Ne nyt ei vaan ehkä satu olemaan sellaisia tai mistäs minä sen tiedän. ;)
Ja ketunnokista nyt ei saa kauniita kuin tekemällä niistä muovisilikoniteollisuuden mainokset. Kyllä sitä sen verran vois toisiakin ajatella et laittaa ne rintsikat päällensä kuitenkin. Joku vois saada niistä trauman, kun jokapuolella on pallotissejä. Tai voishan niistä ottaa hyödyn irti. Menis jonnekin poikkeavien yksilöiden museoon näytille ja tienais hyvät rahat. Ulkopuolelle vaan kyltti, et erikoisia tissejä täällä. Musta tulis rikas.. :))))))))))) - ketunnokka fani
mietis sitä. kirjoitti:
ei varmaan sen erikoisemmasta syystä et miks miehillä ei ole vaikka spiraalin muotoinen vehje sitten. Ne nyt ei vaan ehkä satu olemaan sellaisia tai mistäs minä sen tiedän. ;)
Ja ketunnokista nyt ei saa kauniita kuin tekemällä niistä muovisilikoniteollisuuden mainokset. Kyllä sitä sen verran vois toisiakin ajatella et laittaa ne rintsikat päällensä kuitenkin. Joku vois saada niistä trauman, kun jokapuolella on pallotissejä. Tai voishan niistä ottaa hyödyn irti. Menis jonnekin poikkeavien yksilöiden museoon näytille ja tienais hyvät rahat. Ulkopuolelle vaan kyltti, et erikoisia tissejä täällä. Musta tulis rikas.. :)))))))))))Kauheita traumoja tuntuu olevan naisilla. Ja minä kun voisin niitä ketunnokkia palvoa ja kehua harva se ilta. Ei tulis nukkumisesta mitään ;)
"Menis jonnekin poikkeavien yksilöiden museoon näytille ja tienais hyvät rahat. Ulkopuolelle vaan kyltti, et erikoisia tissejä täällä."
Tarkoitit varmaan että näytillä ERINOMAISIA tissejä siellä PARHAIDEN yksilöiden museossa. No minä olisi sitten ainakin jokapäiväinen kävijä siinä museossa ;). Kerro vaan missä noita näkee niin tulen heti :). Kunpa ihan oikeasti tapaisi joskus naisen jolla on ketunnokat. - nyt jo pahan kerran
Kauheita traumoja tuntuu olevan naisilla. Ja minä kun voisin niitä ketunnokkia palvoa ja kehua harva se ilta. Ei tulis nukkumisesta mitään ;)
"Menis jonnekin poikkeavien yksilöiden museoon näytille ja tienais hyvät rahat. Ulkopuolelle vaan kyltti, et erikoisia tissejä täällä."
Tarkoitit varmaan että näytillä ERINOMAISIA tissejä siellä PARHAIDEN yksilöiden museossa. No minä olisi sitten ainakin jokapäiväinen kävijä siinä museossa ;). Kerro vaan missä noita näkee niin tulen heti :). Kunpa ihan oikeasti tapaisi joskus naisen jolla on ketunnokat.Naisillehan se on melkein ihan sama, mitä siellä paidan alla on vai onko mitään, mut miehille joskus elämää suurempi juttu.
Eikä niitä tarvitse palvoa eikä kehua, ei ne kuule kuitenkaan vaikka kehuis joka päivä ISOSTI, tai jos kuulisikin, ne ylpistyisi niin nostaisi nokkaansa vielä enemmän..:)))) Mitähän siitäkin tulisi..
Ja nukkuakin pitäis näköjään välillä, ettei ala puhumaan ihan mitä sattuu. Mut tuolla juonella saatais vielä parempi juttu aikaan. Tosi erikoinen naturedokumentti erikoismuseosta, myytäis se national geographille ja tultais vielä kuuluisiksi.
Nyt nää jutut karkaa jo käsistä.. - tää lähtee nukkuun. - mulla
meinaa taitaa olla ketunnokat :O) saanko ikinä miestä?
- mulla
meinaa taitaa olla ketunnokat..saanko ikinä miestä kert ne on niin rumat? kuka nyt haluis olla semmosen kaa kenel on rumat ketunnokat kysyn vaan.....
- ehkä joskus
mulla kirjoitti:
meinaa taitaa olla ketunnokat..saanko ikinä miestä kert ne on niin rumat? kuka nyt haluis olla semmosen kaa kenel on rumat ketunnokat kysyn vaan.....
joku sokea tai muuten likinäköinen. Mut eipäs ne tissit ookkaan miehen iloks tarkotettu. Arvaa mitä siitäkin tulis jos aina saman verran naiset tuijottelis ja häpläilis niitten munia, kuin ne naisten rintoja.
- nuori sinkku
mulla kirjoitti:
Ei oo mitään syytä mikset sais :) Siinä vaiheessa kun se mies tutustuu suhun ittees, niin ne tissit on melkeen yhtä tärkee asia kun se, onko sulla korvareikiä vai ei eli käytännössä ihan sama. Se on vaan se alku missä ulkonäköö katotaan. Ja kuten täälläkin hyvän esimerkin näkee, niistä ketunnokista tykkääviäkin on :))
- kenosb
Eiiih! Ei voi olla mitään seksikkäämpää kuin ketunnokkarinnat
- nuori myös
jos tissit roikkuvat pahasti jo nuorena tai ne ovat mallia "veljellänikin on näkyvämmät", niin ei hyvä. Muussa tapauksessa vain itse rinnankantotelineen ominaisuudet ratkaisevat.
- pojat
Vasta siten kun kasvatte aikuisiksi niin huomaatte, että naisessa on paljon tärkeämpiäkin ominaisuuksia.
- aivan...
eli pillu.
- nuori sinkku
Jotain tällästä odottelin täältä saavani vastaukseks. Monelleko miehelle on unelmien nainen sellainen jonka ulkonäkö on kymppi, mutta päänsisällä on jotain.. siis käytännössä ei mitään?
- Juupeli
Ehkä niin, mutta saa kai mieltymyksiäkin olla. Aivan samoin kuin naisella on varmasti miehen suhteen.
- leveä
PERÄ, et poika mahtuu tulee maailmaan.
- !!!
Kyllä, minä pidän rinnoista, ja ennen kaikkea pidän niistä jotka niitä rintoja mukanaan kuljettavat. Jokainen on omanlaisensa ja jokaisella on omanlaisensa rinnat, jos nainen on miellyttävä niin rinnat on kanssa, kuuluuhan ne samaan pakettiin :)
- Yks sinkkumies
Tärkeintä että pidätte ne piilossa!
- entinen sinkku/nyk.eristetty
Factoja, naisen ulkoisesta viehättävyydestä (olen bi.n ja 10v pyörinyt ulkona):
*Terve fitness voittaa aina omenalihavuusdiabeeteksen
*mutta kurvit kertovat toisaalta kakunsyönnistä,
*kauniit kasvot ikäänkuin kutsu tutustumaan muuhunkin
*trendikäs tyylikkyys seksikkäämpää kuin paljastettu iho tms..
*nuori terve on myös jännittävä siksi, että hän on henkilönä niin vihreä vielä!
*mitä rintoihin tulee luulen, että miehet pitävät kaikenlaisista.Itse olen viimeksi tapaillut naista jolla on kiiwit ja nyt sitten stoppi päällä.
*rentous ja oman itsensä oleminen tärkeää, toki jos on erityisen kaunis voi olla kepeäkin
*itse raxtan huorahtavia kauneuksia.Makunsa kullakin.MOI - Juupeli
No sen verran täytyy sanoa että en pidä ollenkaan sellaisista tosi isoista rinnoista. Ne näyttää jotenkin liian runsailta ja ehkä jopa rumilta. Oma mieltymykseni on sopivin näppäröiltä ja ryhdikkäiltä näyttäviin pikkurintoihin.
Tosin jos naisen löytäisin niin en rupeaisi nirsoilemaan rintojen suhteen, kun tuntuu hyvän tytön löytäminen muutenkin niin vaikealta. - vanhempi sinkku
Tämähän on vähän vastaava juttu kuin se että suurin osa naisista haluaa että miehen pitää olla vähintään 180 cm pitkä. Niin että kyllä naisetkin osaa aika pinnallisia olla jos miehetkin sitä on.
- vato retro
Semmoset riippuvat tupakkapussit jollaset on 60v ämmillä ei käy mut muut kyllä. Ja tissit ei oo niin tärkeitä: kasvot, sääret, tukka ja perse on ihan yhtä tärkeitä. Siis ulkonäöllisesti.
Huipputissit on yhtä harvinaiset kuin 20-senttinen molo miehellä, loput 95% ihmisistä joutuu tule toimeen niil ulokkeilla jotka niil on. - Mies 32vee
Minä pidän sellaisista rinnoista joiden kantaja on niistä ylpeä, oli ne sitten minkä kokoiset tahansa. Epävarmuus ja sellainen "mitähän tuo toinen ajattelee" on todella epäseksikästä.
Epävarmat naiset eivät oikein edes nauti kun rintoja kosketellaan, varmat naiset taas tuo ne heti silmien eteen ;-) - gentlemannimies
Kun järki miehen päässä kasvaa, pienenee naisen rinnat ja muut asiat ( kasvot!, kokonaisuus, hymyilevyys, ammatti) kasvaa.
Kärjistäen: Teinit,amikset arvostaa D kuppia ja
akateemiset a kuppia..- ikävää kuulla
että akateemiset arvostaa a kuppia. Olen luomu dd mallinen, en erityisen lihava akateemisesti koulutettu nainen ja täydellisesti ihastunut myös akateemisesti koulutettuun mieheen... suhde on vielä alkutekijöissään, ja niinpä taitaa jäädäkin jos tuo kuppikoko on noinkin väärä.
- on se
ikävää kuulla kirjoitti:
että akateemiset arvostaa a kuppia. Olen luomu dd mallinen, en erityisen lihava akateemisesti koulutettu nainen ja täydellisesti ihastunut myös akateemisesti koulutettuun mieheen... suhde on vielä alkutekijöissään, ja niinpä taitaa jäädäkin jos tuo kuppikoko on noinkin väärä.
mitä löytyy tissien takaa, varsinkin vasemman.
En tiedä voiko yleistää mutta mitä sivistyneempi ihminen sitä vähemmän merkitsevät tissit.
Kakaroita ja sellaisina pysyviä ne aina tuntuvat viehättävän. - akuppimies
ikävää kuulla kirjoitti:
No mutta sehän olikin kärjistys.. gaussin käyrän mukaanhan ihmiset käyttäytyy!
- nuori sinkku
Olen itse kiinnittänyt vähän samaan juttuun huomiota. Amiksen ja akateemisen välissä tosin on se kyseenalainen kuilu, joten ehkä se osaks selittää tätäkin..
- ei-akateeminen
Just joo, mikään yleistys ei voi toimia.
Olen justiin siitä välistä, en amis enkä akateeminen. Minulle on ihan sama minkä kokoiset rinnat naisella on kun hän kantaa ne osana itseään ja tyytyväisnä itseensä. Ei koko tai muoto sanele ihmisen mukavuutta vaan luonne ja se kuinka sinut on itsensä ja elämän kanssa.
Onneksi itselläni on nyt sellainen nainen joka voi vaikka dödöä kuivatellessaan nostaa paidan ylös ja sanoa että imepä siitä nyt on hetki aikaa...
- kuinka monta
kertaa on tullut vastaan tilanne että tullaan kyselemään "kaksosista"!!!
Parhaita kysymyksiä ovat mm.
1) "Mietittiin tässä kaverien kanssa että onko noi sun pallot aidot vai luontoäidin luomat" ja kun tuijotin tyhmänä takaisin, sanoivat et heil oli vaa erimielisyyttä siitä, pieni veto menos.. Huh huh.. Ja kun kuulivat oikean vastauksen, lähtivät pois kiittäen vastauksesta. :D
2) Kuin isot noi on
3) Aika kivat amberssonit sulla
erilaiset tuijottamiset kadulla, baarissa jne, ukkomiehet marketissa lapsi kärryissä (ja pahimmissa tapauksissa vaimo vieressä!), muiden naisten ilkeät, kateelliset mulkaisut... Onpa kerran käynyt yksi hullu ämmä kimppuunkin kun kävi niin kateeksi.
Ja baarissa käy melkein joka toinen kerta niin että tullaan juttelemaan ja katsotaan rintoihin. Ja isot rinnat korreloivat suoraan miehille että on jotenkin antelias tai vanhempi!! Useat miehet luulivat minua melkein 25v:ksi kun menin ekoja kertoja baariin 18-vuotiaana, kun kysyin että mistä moinen havainto: "no kun sul on niin isot.."
Jaa-a. Kyllähän ne rinnat siellä aikuisiälläkin vielä vähän kasvaa, mutta itse ainakin opin koulussa että rinnat muodostuvat yläasteen aikana..?
Ja yksi suosikkejani joskus teininä - "sä oot niin kaaaaaaanis"..... Ja naama muutaman sentin päässä rinnoistani, kundi ihan ympäripäissään.
Miehet ovat vaan isoja kakaroita. Menevät täysin sekaisin isoista rinnoista.
Itse olen päätynyt siihen että miehet tykkäävät ns. normaaleistakin rinnoista, mutta eivät pane lainkaan vastaan mikäli isommatkin löytyy. Vaikka on näitä jotka väittävät että "tykkään tyttöystäväni pienistä persikka-b-kupeista" niin kyllä kun isopovinen muija kävelee ohi, katse vilkuilee perään.
Ihanaa kuitenkin kun on näitä aikuisiakin miehiä jotka osaavat pitää kiinnostuksen siellä makuuhuoneen puolella - ja sielläkin hallinnassa. Rinnoista toki tykätään kun ne on isot, mutta se ei ole mikään fiksaatio että niitä pitäisi koko ajan vilkuilla ja lääppiä tai kuten minulle on joskus aikoja sitten käynyt - suunnistaa suoraan rinnoille ja pysyä siellä koko esileikin ajan. Ei kovin kiihottavaa...
Sanotaan että sopivassa suhteessa kiinnostus on imartelevaa :) mutta jos kundi ei löydä kropasta mitään muuta kaunista ja viehkeää, niin kyllä vähitellen alkaa ärsyttää..- nuori sinkku
En taida olla ainut, ketä tähän samaiseen tuijottelu-ilmiöön on törmännyt. Itsellä ei ole tapana pukeutua millään tavalla etumustaan esillä pitäen, mutta vaikeaa on piilottaakaan. Toisinaan raivostuttaa/kiukuttaa juuri tuo, kun puhutaan rinnoille. Siinä tulee tosissaan mieleen, että onko se kaikki sitten juuri ja vain niissä.
Ihan ilolla kannan omani ja en koeta mitenkään estää niiden olemassa oloa. Kannan sopivasti "ylpeänä". Vaikkakin, törmäsin juuri viikonloppuna ongelmaan, että sopivaa bikinien yläosaa ei tunnu löytyvän :D - b-kuppifani
" Vaikka on näitä jotka väittävät että "tykkään tyttöystäväni pienistä persikka-b-kupeista" niin kyllä kun isopovinen muija kävelee ohi, katse vilkuilee perään."
Kyllähän se toki pään kääntää kaupungilla jos naisella siellä t-paidan alla pullottaa oikein kunnolla. Mutta totuus on se että kun ne paidat ja rintsikat riisutaan niin ne kiinteät b-kuppiset kyllä vie voiton. Valitettavasti niihin isoihin tisseihin painovoima vaikuttaa ikävällä tavalla kun vaatteet riisutaan. Näin siis omasta mielestäni. - mustispeppers
nuori sinkku kirjoitti:
En taida olla ainut, ketä tähän samaiseen tuijottelu-ilmiöön on törmännyt. Itsellä ei ole tapana pukeutua millään tavalla etumustaan esillä pitäen, mutta vaikeaa on piilottaakaan. Toisinaan raivostuttaa/kiukuttaa juuri tuo, kun puhutaan rinnoille. Siinä tulee tosissaan mieleen, että onko se kaikki sitten juuri ja vain niissä.
Ihan ilolla kannan omani ja en koeta mitenkään estää niiden olemassa oloa. Kannan sopivasti "ylpeänä". Vaikkakin, törmäsin juuri viikonloppuna ongelmaan, että sopivaa bikinien yläosaa ei tunnu löytyvän :DSamoja ongelmia... Ja sitten kun sattuu töissä joskus olemaan sellainen paita, mikä rinnat paljastaa, niin kyllä on ollut "tissitarkastuksia". No, eihän se haittaa, jos poikamiehet käy tarkistamassa, päinvastoin :D Yleensä siis pidän löysiä paitoja töissä. Yrittää siinä selittää jotakin tärkeää ja vakavaa asiaa, niin asiakas juttelee mun rinnoille.
- poika88
Tuskin kenelläkään
- riljejo
naisilla on poikkeuksetta rumat roikkurinnat.
- pienet on
Mulla on a-kupin rinnat, mutta kehuja oon niistä saanut usealta eri mieheltä. Kenties isojen rintojen perässä juoksevat miehet kiertävät minut jo valmiiksi kaukaa, mutta parempi niin. Kumpikaan meistä ei tuntisi oloaan hyväksi, jos mies kokisi minun pienet rintani jotenkin huonoiksi.
Olen huomannut, että maailma on täynnä miehiä, jotka arvostavat myös pieniä rintoja. Ainakin pienirintaisilla on se etu, että miehistä seuraksi seuloutuvat ne, jotka eivät ole pinnallisten asioiden perässä.Oon aina toivonu pienii rintoi just tästä syystä! Nyt tuntuu että miehet, jotka ottaa jotaan kontaktia on kaikki tissien perään..
- Mies.
Muutenhan tuntuu kuin jotain miestä panisi! Eli isot ne olla pitää!
- tyyttöö
Mies toivottavasti sinulla on iso kyrpä muutenhan tuntuisi kun panisi lasta!!!!! Oletpa pinnallinen tapaus...
- Tissifetissi
Rintojen koolla ei ole väliä, vaan miltä ne näyttävät.
- ollut isot
ja tietenkin myös riippuvat rinnat aika paha turn-off aina. Myös sellaiset ihan pienet rinnat ovat nekin turn-off. Pallomaiset rinnat ovat yleensä myös turn-off. Sellaisia laajalla phjalla naisen ylävartalossa kiinni olevia jotain keskikokoisia kauniin muotoisia(eikä siis pallomaisia) rintoja kyllä katselen mielelläni, muussa tapauksessa olisi parempi että nainen ei rintojaan paljaana edessäni heiluttelisi.
Mutta kyllä kai se uskottava on että ainakin suuri osa miehistä ihan oikeastikkin pitää isoista naisten rinnoista niiden muodosata tai riippumisestakaan piittaamatta sillä ainakin miesten suosimat pornomallit ovat enimmäkseen isorintaisia. - kestoatm
Mulle olisi koko kroppa tärkeämpi....Ja ei tarvii olla liian isot.
- Arasville
Jos nainen on tietynlainen bimbo, voi ihan hyin puhua rinnoille.
- HabaneroHot
Isot lihavat riipputissit ja pienet "poika malliset". Aika paljon kuitenkin merkitsee se, että kuka ne rinnat omistaa :D
- dfdsfsddsg
Pienet rinnat ja urheilullinen kroppa, siinä sellanen yhdistelmän, joka tekee musta sulaa vahaa.
- must ainakin
Ainakin isorintaisista naisista tuo puolalainen povimalli Ewa Sonnet on aivan mielettömän seksikäs. Varmasti luulisi tollainen kelpaavan myös älyn haamulle, naisasialuuserille ja kumppaneille.
www.fanpix.net/gallery/ewa-sonnet - puola rules
must ainakin kirjoitti:
Ainakin isorintaisista naisista tuo puolalainen povimalli Ewa Sonnet on aivan mielettömän seksikäs. Varmasti luulisi tollainen kelpaavan myös älyn haamulle, naisasialuuserille ja kumppaneille.
www.fanpix.net/gallery/ewa-sonnetVoi jestas mikä gimma tuo Ewa! Aivan uskomaton seksipommi. Huomaa kyllä ettei ole suomalainen, sillä harvoin suomalaisista naisista löytyy noin hyvärintaisia ja noin kauniita naisia. Puolassa tollaisia naisia on varmaan paremmin tarjolla.
- ghtyrs
puola rules kirjoitti:
Voi jestas mikä gimma tuo Ewa! Aivan uskomaton seksipommi. Huomaa kyllä ettei ole suomalainen, sillä harvoin suomalaisista naisista löytyy noin hyvärintaisia ja noin kauniita naisia. Puolassa tollaisia naisia on varmaan paremmin tarjolla.
Melkein sanoisin että mitä isommat rinnat niin sitä parempi. Mielellään vähintään d-kuppikoko oltava, vielä mieluummin joku e tai isompi.
- weexyy
puola rules kirjoitti:
Voi jestas mikä gimma tuo Ewa! Aivan uskomaton seksipommi. Huomaa kyllä ettei ole suomalainen, sillä harvoin suomalaisista naisista löytyy noin hyvärintaisia ja noin kauniita naisia. Puolassa tollaisia naisia on varmaan paremmin tarjolla.
On tosiaan aika pakkaus toi Ewa, täytyy myöntää. Huomaa kyllä miten Puolassa on enemmän hyvännäköisiä naisia mitä Suomessa.
Katsokaas muuten googlesta toinen puolalainen vähintään samanlainen seksipommi kun Ines Cudna! Jos ei Ines Cudnan ansiosta ala seisomaan niin sitten ei kyllä mistään. Voisin maksaa vaikka mitä kunnon sekstailusta ton Ineksen kanssa. - Wau...
weexyy kirjoitti:
On tosiaan aika pakkaus toi Ewa, täytyy myöntää. Huomaa kyllä miten Puolassa on enemmän hyvännäköisiä naisia mitä Suomessa.
Katsokaas muuten googlesta toinen puolalainen vähintään samanlainen seksipommi kun Ines Cudna! Jos ei Ines Cudnan ansiosta ala seisomaan niin sitten ei kyllä mistään. Voisin maksaa vaikka mitä kunnon sekstailusta ton Ineksen kanssa.Ette sitte yhtään halvemman näkösiä naisia löytänyt. Isot tissit ei suoraan tee halvan näköseksi.
- easdfjklasdfnmkl
Tisumirri on mieleeni siis kisumirri
- rintaliivitUlkomailt
Olen isorintainen nainen (75-G). Olen ollut sitä aivan nuoresta asti (jo teininä DD), nykyisin olen muutaman kilon keräillyt, mutta parikymppisenä painoin vain 58 kiloa (pituus 175) ja rintojen koko oli silti DD/E. En ole enää superhoikka, vaan normaali, mutta rintojen koko on myös sitten vielä suurempi kuin hoikempana.. Muiden naisten suhtautuminen minuun oli vihamielistä ja halveksuvaa.
Kyllä, rinnoilleni puhutaan. ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun minua jututtamaan tullut mies naulitsee katseensa rinnuksilleni.. eritoten jos hän on humalassa. Niitä tuijotetaan, niistä kysellään (tuntuu olevan mahdotonta uskoa etteivät ole silikonit) ja niitä vilkuillaan muka salaa. Olen myös tajunnut, että miehet pitävät minua automaattisesti idioottina, koska olen isorintainen ja kaunis. Sillä, mitä ajattelen oikeasti, ei ole mitään merkitystä. Jotkut kokevat oikeudekseen kaupungilla huudella perääni, kommentoida julkisesti rintojani tai niiden kokoa ääneen, sekä esittää arvailuja siitä miltä ne näyttävät ilman vaatteita ja liivejä. Jostkut puhuvat minulle kuin huoralle, ilmeisesti koska luulevat rintojani silikoneiksi tai kuvittelevat muuten vaan, että olen ääliö, jolle voi puhua halventavasti vain koska omistan parin isoja tissejä.
Vastasiko tämä kysymykseesi tarpeeksi hyvin?- miehen näkökanta
Ei kai se miesten vika ole, jos jotkut sun ja Ines Cudnan kaltaiset mahtiryntäiset naiset kulkevat kesällä avonaisissa topeissa ja avarakaula-aukkoisissa paidoissa joista valtavaa tissivakoa näkyy vähintään 5-8cm, vielä jos isot ryntäät hytkyvät kävellessä, niin kyllä sellaista näkyä vaan miehenä mielellään aina katselee.
Mä ainakin sinkkumiehenä unelmoin siitä että pääsisin sekstailee sunlaisesi naisen kanssa jolla on muodot noin hyvin kohdillaan ja rintamusta riittävästi.
Kyllä kai naisetkin katselee mielellään sellaisia miehiä, jotka ovat esim. lihaksikkaita, hyväkroppaisia tai muuten sellaisia että ulkonäkö omaa silmää miellyttää. - atm+-
Ei onnistunut tuon linkin laittaminen. Mutta jos haette googlesta Joanna Bliss nimistä povipommia niin löytyy heti monia hyviä sivuja, kuvia ja videoita.
- gkjkj
miehen näkökanta kirjoitti:
Ei kai se miesten vika ole, jos jotkut sun ja Ines Cudnan kaltaiset mahtiryntäiset naiset kulkevat kesällä avonaisissa topeissa ja avarakaula-aukkoisissa paidoissa joista valtavaa tissivakoa näkyy vähintään 5-8cm, vielä jos isot ryntäät hytkyvät kävellessä, niin kyllä sellaista näkyä vaan miehenä mielellään aina katselee.
Mä ainakin sinkkumiehenä unelmoin siitä että pääsisin sekstailee sunlaisesi naisen kanssa jolla on muodot noin hyvin kohdillaan ja rintamusta riittävästi.
Kyllä kai naisetkin katselee mielellään sellaisia miehiä, jotka ovat esim. lihaksikkaita, hyväkroppaisia tai muuten sellaisia että ulkonäkö omaa silmää miellyttää.Kyllä se on ihan miehen oma vika jos ei osaa pitää asiattomia kommentteja omana tietonaan. Jos se katsominen pysyy säällisissä rajoissa niin tuskimpa siitä niin kovin moni loukkaantuu.
Toi on just niin tyypillistä miehiltä, että ei tajuta että isorintaisia naisia ei kiinnosta olla koko ajan arvioitavana (kuviteltujen) seksuaalisten ominaisuuksien suhteen tai kuulla niitä pirun fantasioita tuntemattomilta tyypeiltä. Ei nähdä naista eikä ihmistä niiltä tisseiltä.
Onneksi pääsen muutaman kuukauden päästä leikkaukseen, ja lähtee nää löllöt. Saa sitten olla rauhassa tissiääliöiltä. - miehen näkökanta
gkjkj kirjoitti:
Kyllä se on ihan miehen oma vika jos ei osaa pitää asiattomia kommentteja omana tietonaan. Jos se katsominen pysyy säällisissä rajoissa niin tuskimpa siitä niin kovin moni loukkaantuu.
Toi on just niin tyypillistä miehiltä, että ei tajuta että isorintaisia naisia ei kiinnosta olla koko ajan arvioitavana (kuviteltujen) seksuaalisten ominaisuuksien suhteen tai kuulla niitä pirun fantasioita tuntemattomilta tyypeiltä. Ei nähdä naista eikä ihmistä niiltä tisseiltä.
Onneksi pääsen muutaman kuukauden päästä leikkaukseen, ja lähtee nää löllöt. Saa sitten olla rauhassa tissiääliöiltä.No niin kun itse tossa sanoin, että en mä ainakaan huuda mitään asiattomia kommentteja isorintaisten tai kenenkään naisten perään. Se on toki miehen oma vika, jos alkaa heittää jotain epäasiallisia kommentteja naiselle tai peräti ahdistelemaan.
Turha sun mielestäni on alkaa miehiä tuomitsemaan joidenkin yksittäisten tapausten takia, sillä tuskin kaikki miehet ovat käyttäytyneet sua kohtaan samalla tavalla. Eikä naiset ole ainakaan mulle mitenkään "arvioitavana" vaikka mä nyt sattuisin sun tai muiden isorintaisten naisten etumusta ihailemaankin. - gkjkj
No niin kun itse tossa sanoin, että en mä ainakaan huuda mitään asiattomia kommentteja isorintaisten tai kenenkään naisten perään. Se on toki miehen oma vika, jos alkaa heittää jotain epäasiallisia kommentteja naiselle tai peräti ahdistelemaan.
Turha sun mielestäni on alkaa miehiä tuomitsemaan joidenkin yksittäisten tapausten takia, sillä tuskin kaikki miehet ovat käyttäytyneet sua kohtaan samalla tavalla. Eikä naiset ole ainakaan mulle mitenkään "arvioitavana" vaikka mä nyt sattuisin sun tai muiden isorintaisten naisten etumusta ihailemaankin.No itsehän tuossa yllä avauduit seksitoiveistasi naiselle, joka ei niitä ollut sinulta kyselemässä. Se on moukkamaista. Hän kertoi, että rintojen tuoma seksuaalissävytteinen kommentointi ei ole mukavaa, ja mitä sinä heti riensit tekemään? Jotkut asiat voisi pitää ihan omana tietonaan.
Juu ja suhtaudun miehiin varauksella. Kun on 12v. alkaen nipistelty, huudeltu, kourittu, huoriteteltu, tultu työtilaisuuksissa ehdottelemaan seksiä yms. siinä hieman rapisee usko miessukupuolen fiksuuteen varsinkin kun ne järkevämmät yleensä eivät puutu eivätkä pidä itsestään meteliä. Se on tietysti vahinko niitä järkeviä ja fiksuja kohtaan mutta kun on joutunut puolensa ja varansa pitämään pienestä asti, niin ei sitä luottamusta noin vain saa. Se pitää erikseen ansaita. - miehen näkökanta
gkjkj kirjoitti:
No itsehän tuossa yllä avauduit seksitoiveistasi naiselle, joka ei niitä ollut sinulta kyselemässä. Se on moukkamaista. Hän kertoi, että rintojen tuoma seksuaalissävytteinen kommentointi ei ole mukavaa, ja mitä sinä heti riensit tekemään? Jotkut asiat voisi pitää ihan omana tietonaan.
Juu ja suhtaudun miehiin varauksella. Kun on 12v. alkaen nipistelty, huudeltu, kourittu, huoriteteltu, tultu työtilaisuuksissa ehdottelemaan seksiä yms. siinä hieman rapisee usko miessukupuolen fiksuuteen varsinkin kun ne järkevämmät yleensä eivät puutu eivätkä pidä itsestään meteliä. Se on tietysti vahinko niitä järkeviä ja fiksuja kohtaan mutta kun on joutunut puolensa ja varansa pitämään pienestä asti, niin ei sitä luottamusta noin vain saa. Se pitää erikseen ansaita.No satuin nyt vaan tossa kertomaan sen, että minkälaisten naisten kanssa mieluiten seksiä haluaisin, että ei kai tossa mitään niin pahaa ollut? Toiset vaan ovat tällä palstalla niin herkkänahkaisia, että hermostuvat heti jos joku vähänkin sanoo jotain.
Mä en ole tollaiseen käytökseen koskaan syyllistynyt, jota sä oot joutunut kokemaan, joten turha sun on syyllistää mua samanlaiseksi kun näitä miehiä, jotka sua ovat ahdistelleet.
Mielestäni siinä ei ole pahaa tai väärää, jos kertoo hieman naisihanteistaan. Kyllähän naiset puhuvat myös miehistä, arvostelevat heidän ulkonäköään ja puhuvat joskus hyvinkin avoimesti siitä että minkälaisista ja minkä näköisistä miehistä he pitävät.
- 16+6
Jaa-a. Isorintaisena naisena (70G) tekisi mieleni sanoa, että vain idiootit tuntuvan pitävän isoista rinnoista mutta luultavasti asia ei ole niin yksioikoinen. Siitä huutelujen, typerien ehdotusten, kuolaamisen, tuijottamisen, väkisin kopeloimisen ja ahdistelun määrästä vain tulee se vaikutelma että isot rinnat kiinnostavat lähinnä keskenkasvuisia ja käytöstavattomia miehiä. Ihmiset, jotka eivät ole koskaan minua edes oikeasti tavanneet, sanovat seksipommiksi ja jossain siellä takavasemmalla arvuutellaan "onks ne aidot".
Ne miehet, joilla on ollut ihan aitoa kiinnostusta seurusteluun kanssani ovat joko viis veisanneet rintojeni koosta tai olleet ns. peppumiehiä (ja ei, en tarkoita anaaliseksiä). Tissimiehistä pysyttelen kaukana.- miehen näkökanta
No siis ei ollut todellakaan tarkoitus loukata tai antaa ymmärtää, että olisin susta tai naisessa yleensä kiinnostunut vain pelkästään isoista rinnoista. Itse en sentään koskaan ole kenenkään rintavan tai muunkaan naisen perään mitään epäasiallisuuksia huudellut, saati että olisin alkanut ahdistella tai käydä kiinni. Varmaan tollaisia idiootteja myös riittää joista sä kerroit, mutta itse en tosiaan ole sellainen.
Mutta kun kerroit tosta kuinka miehet usein suhun suhtautuvat, niin todella usein näitä isorintaisia naisia vaan näkyy kulkevan sellaisissa paidoissa ja vaatteissa, että heidän pukeutumisen voidaan katsoa olevan monien miesten mielestä jopa provosoivaa. Jotkut suorastaan jopa tyrkyttävät valtavan kokoisia ryntäitään esille tiukoilla ja avarilla puseroillaan. Enkä tarkoita välttämättä sua, vaan ihan noin yleisesti ottaen. - sanon että...
Ärsyttää kun monilla naisilla on aina tollainen asenne niitä miehiä kohtaan jotka tykkäävät runsasrintaisista naisista. Aina syytetään miehiä siitä jos vähän tuijottavat isoja rintoja, vaikka hyvin monet näistä rintavista naisista itse tieten tahtoisesti pukeutuu just sillä tavalla, että ne isot rinnat kiinnittävät väkisinkin miesten huomion.
Jos ei halua miesten kiinnittävän huomiota isoihin rintoihin niin sitten kannattaa varmaan pitää peittäviä puseroita, takkia kiinni yms. - 16+6
sanon että... kirjoitti:
Ärsyttää kun monilla naisilla on aina tollainen asenne niitä miehiä kohtaan jotka tykkäävät runsasrintaisista naisista. Aina syytetään miehiä siitä jos vähän tuijottavat isoja rintoja, vaikka hyvin monet näistä rintavista naisista itse tieten tahtoisesti pukeutuu just sillä tavalla, että ne isot rinnat kiinnittävät väkisinkin miesten huomion.
Jos ei halua miesten kiinnittävän huomiota isoihin rintoihin niin sitten kannattaa varmaan pitää peittäviä puseroita, takkia kiinni yms.Heh. Aikaisemmin tosiaan piilottelin rintojani, käytin väljiä paitoja ja pieniä kaula-aukkoja. Ei se mitään auttanut, ahdisteltiin, huomauteltiin yms. Sen se kyllä teki että ihmiset kokivat huomautella lihavuudestani. Katsokaas kun pojat pieni kaula-aukko tai jopa poolopaita itse asiassa saa rinnat näyttämään entistä isommalta,siksi maltillisesti avoin kaula-aukko on parempi. Vyötärön häivyttävä paita taas tekee sen näköiseksi kuin olisi raskaana, varsinkin jos on lantiota. Ja kuka nainen näinä aikoina haluaisi näyttää lihavalta?
Itseäni ei maltillinen katselu haittaa mutta kyllä se että ehdotellaan, kouritaan ja huudellaan. Näissä on vissi ero. - Isojen tissien mies
16+6 kirjoitti:
Heh. Aikaisemmin tosiaan piilottelin rintojani, käytin väljiä paitoja ja pieniä kaula-aukkoja. Ei se mitään auttanut, ahdisteltiin, huomauteltiin yms. Sen se kyllä teki että ihmiset kokivat huomautella lihavuudestani. Katsokaas kun pojat pieni kaula-aukko tai jopa poolopaita itse asiassa saa rinnat näyttämään entistä isommalta,siksi maltillisesti avoin kaula-aukko on parempi. Vyötärön häivyttävä paita taas tekee sen näköiseksi kuin olisi raskaana, varsinkin jos on lantiota. Ja kuka nainen näinä aikoina haluaisi näyttää lihavalta?
Itseäni ei maltillinen katselu haittaa mutta kyllä se että ehdotellaan, kouritaan ja huudellaan. Näissä on vissi ero.No siinä tapauksessa jos ei noi auta, niin löytyyhän niitä netistä ja mistä lie naisten lehdistäkin pukeutumisvinkkejä rintavalle naiselle, miten pukeutua herättämättä niin pahasti huomiota.
- 124
sanon että... kirjoitti:
Jos ei halua miesten kiinnittävän huomiota isoihin rintoihin niin sitten kannattaa varmaan pitää peittäviä puseroita, takkia kiinni yms."Aina syytetään miehiä siitä jos vähän tuijottavat isoja rintoja, vaikka hyvin monet näistä rintavista naisista itse tieten tahtoisesti pukeutuu just sillä tavalla, että ne isot rinnat kiinnittävät väkisinkin miesten huomion."
Näinpä. Tässä onkin hyvä esimerkki siitä, miten sellaisiin naisiin kannattaa suhtautua:
http://www.youtube.com/watch?v=U6EzBB94aFc - 16+6
Isojen tissien mies kirjoitti:
No siinä tapauksessa jos ei noi auta, niin löytyyhän niitä netistä ja mistä lie naisten lehdistäkin pukeutumisvinkkejä rintavalle naiselle, miten pukeutua herättämättä niin pahasti huomiota.
Ai telttaan vai? Netistäpä (ja pukeutumisoppaista) noita vinkkejä hyvinkin löytyi, mitä tuossa yllä mainitsin. Sulla taisi kuitenkin mennä pointti ohi. Isoja rintoja on hyvin vaikea piilottaa, ellei pukeudu johonkin Michelin-ukko pukuun. Seuraavaksi varmaan ehdotat neljän seinän sisällä pysymistä?
- Isojen tissien mies
16+6 kirjoitti:
Ai telttaan vai? Netistäpä (ja pukeutumisoppaista) noita vinkkejä hyvinkin löytyi, mitä tuossa yllä mainitsin. Sulla taisi kuitenkin mennä pointti ohi. Isoja rintoja on hyvin vaikea piilottaa, ellei pukeudu johonkin Michelin-ukko pukuun. Seuraavaksi varmaan ehdotat neljän seinän sisällä pysymistä?
Joskus muutamia vuosia sitten näin joskus ohimennen jossain lehdessä, missä oli pukeutumisvinkkejä rintaville, mitä kattomalla ei siis ollut kylläkään mitään telttoja tai sinnepäin. Eikös niitä ole nykyään näitä tämmöisiäkin liivejä, mitkä saa rinnat näyttämään pienemmiltäkin, mitä joillain nähnyt.
- miehen näkökanta
16+6 kirjoitti:
Mun mielestä naisten ei todellakaan kannattaisi hävetä isoja rintojaan ja yrittää pukeutua väkisin jotenkin peittävästi, ettei isot rinnat vaan erottuisi puseroista. Kuten itse sanoin sen, että mä tosiaan tykkään isorintaisista naisista ja vaikka heidän isoja rintojaan kieltämättä aina katselenkin, niin en silti koskaan ala mitään heille ehdotella, huudella tai ahdistella, kuten eräät naiset tässä yrittävät nyt liikaa miehistä niin yleistää.
Oon vaan sitä mieltä, että turha sitä on yrittää kropan parhaita puolia peitellä ja piilotella, vaan olla enemmin rohkeesti ylpeä itsestään ja näyttää siltä mitä on. Eli jos naisella on normaalia enemmän rintamusta, niin ei sitä tarvii mun mielestä peitellä turhaan joidenkin epäasiallisten idioottien takia, kun todellisuudessa varmasti vain pieni osa miehistä on sellaisia.
- auts
naiset ja rinnat näyttää olevan sopusoinnussa keskenään (poislukien jotkut silikonihirviöt). toisille sopii isot ja toisille pienemmät
- miehen näkökanta
Mielestäni isokokoisemmille naisille esim. 175cm/65kg kokoluokkaa oleville sopii paljon paremmin isot rinnat kun pienet, varsinkin jos kropassa on vielä muutenkin kurveja sopivasti. Mutta kyllä usein myös pienemmillä naisilla näkee tosi isoja ryntäitä kroppaan nähden verrattuna, mutta heillä se näyttää myös mun mielestä tosi hyvältä.
Ainakin mulla tulee väistämättä heti ajatus mieleen, kun näen isorintaisen naisen, että haluaisin sekstailla ton naisen kanssa vaikka saman tien ja miten seksi tuntuisi ihan mielettömän hyvältä noin isorintaisen naisen kanssa. - niin sanon...
Joo silikonit ei ole kyllä hyvännäköiset, kun jotenkin ne näyttävät aina epäaidoilta verrattuna aitoihin. Parhaat onkin riittävän isot ja aidot.
- Mies1985
Entinen paras kaverini oli sitä mieltä ettei naisen ulkonäöllä ja lihavuudella ole mitään väliä kunhan nainen on isotissinen. Hän oli suuri rintafetisisti.
Itselläni ei ole semmoista esteettistä silmää kuin monilla muilla miehillä. En ole tottunut arvioimaan naisten nännejä ja muita pieniä juttuja mutta olen havainnut että monet miehet ovat hirveän tarkkoja ja kiinnostuneita noista asioista. Itse olen tuossa suhteessa vähän puusilmä.
Isot rinnat ovat silti paremmat kuin pienet jos eivät ole rumat (hirveä epäsymmetria, suonikkuus, arvet, oudot ruskeat nännit tms.) monestakin syystä. Pieni epäsymmetria ei haittaa vaan on itse asiassa jopa viehättävää; jotenkin inhimillistävää. Tätä en sano mielistelymielessä kuten en muitakaan asioita.- miehen näkökulma
Niin jotkut miehet ovat varmaan myös tota mieltä, että ne isot rinnat ovat naisessa se kaikkein tärkein asia ja menevät jopa ulkonäön ja hyvän kropan edelle. Itse kyllä pidän myös naisella isoja rintoja tosi suurena plussana, mutta en nyt kuitenkaan aseta sitä kokonaan kaiken muun edelle.
Varmaan silloin on ns. "puusilmä" jos ei itse kiinnitä asioihin niin paljoa huomiota tai ei muuten pidä sitä niin tärkeänä. Varmaan huomaat sitten paremmin naisissa jotain muita asioita joihin sä kiinnität enemmän huomiota.
Mutta itse kyllä oon tykännyt aina isorintaisista naisista, ihan heti teini-iästä lähtien ja myönnän sen että kyllä se huomio kiinnittyy mulla naisissa aina heti ekana tohon rintamukseen, varsinkin jos rinnat ovat normaalia isommat ja jos nainen vielä sattuu pukeutumaan siihen malliin, että isoja ryntäitä halutaan tuoda esille.
Mutta noissa ominaisuuksissa oon joustavampi esim. iän suhteen, sekä myös joidenkin muiden ulkonäöllisten seikkojen takia. Tällä palstalla kaikki miehet vannovat näiden teinien ja max. 25v naisten perään, mutta mulle itselleni se ikä ei ole mikään kaikkein oleellisin asia.
Jos saisin valita kumman naisen kanssa sekstailisin mieluummin, 20v 175cm/55kg rinnat b-kuppikoko tai normaali vai 35v 170cm/65kg ja kuppikoko joku e,f tai isompi, niin en todellakaan miettisi hetkeäkään, sillä valitsisin erittäin mielelläni tuon itseäni vanhemman, normivartaloisen ja isorintaisemman. Itse olen siis 30v mies. Eikä mua haittaisi edes se vaikka naisella olisi jo lapsia.
Olenkin varmaan tällä palstalla ainoa mies, joka päätyisi tällaiseen valintaan, koska tällä palstalla kun se naisen ikä, lapsettomuus ja paino tuntuvat olevan kaikille miehille se tärkein asia.
- Looooooooo
Mun mielestä miehellä pitää olla symmetriset ja kauniit kassit ja kaunis penis. Muuten ei pysty.
- Mies1985
Olenkin miettinyt tuota asiaa että naiset eivät kovin usein ole käyttäneet kivesten epäsymmetriaa hirveämpänä lyömäaseena vaikka pahaa sanottavaa paljon keksivätkin. Joidenkin tutkimusten mukaan toinen kives on 10% pienempi tai isompi. Symmetrisyys on paljon tilannekohtaista; joskus symmetria voi näyttää täydelliseltä, joskus ei.
Kivesten hienoiselle epäsymmetrialle saattaa olla tärkeitä fysiologisia syitä ja täten se on normi joka ei tule muuttumaan ilman evoluutiota.
Onneksi naisillakin on useimmiten häpyhuulten ja rintojen epäsymmetriaa joten tästä syystä en koe että naiset voisivat kovin helposti käyttää tuota kivesten epäsymmetriaa uutena argumenttina miesten kauheudesta.
Yksi kritiikki minkä jotkut naiset ovat myös historiallisesti esittäneet on kivespussin väri joka koetaan liian tummaksi. En tiedä onko tätä asiaa tutkittu hirveän paljon mutta ilmeisesti rodullisesti vastaavien miesten ihossa on merkittäviä sävyeroja. Pohjoismaisen keskivertomiehen pussilla on kyllä hyvät edellytykset näyttää elinvoimaisen vaalealta ja/tai vaaleanpunaiselta oikeassa valaistuksessa. On myöskin huvittavaa että eräs nainen jonka tiedän tuosta asiasta halveksuvasti puhuneen on pahemman luokan anti-rasisti joka on jopa saattanut harrastaa seksiä alempien rotujen miesten kanssa.
- huoh...
Rintojen koko on ehkä yhdentekevin kaikista yhdentekevistä asioista joista naiset stressaavat.
- m30risat
Kertokaahan, mitäs pidätte tällaisista: http://alastonsuomi.com/KolliJaKiimapipari/images/1204392
Minusta aivan kertakaikkisen täydelliset! - varazombi
Jos tissit on tyrkyllä niin vaatii oikeasti jatkuvaa tietoista kontrollia ettei katse siirry niihin.
Kaikkien miesten silmä lepää vaossa.- samaa mieltä..,
Niin vaikea se on monille pitää katsetta irti rintavan naisen etumuksesta varsinkin jos nainen vielä pukeutuu johonkin sellaisiin paitoihin tai toppeihin, joissa tissejä tuodaan oikein esille avaralla kaula-aukolla.
- ...
Olen aina pitänyt pienirintaisista naisista.
- Luonne plussaa
Jos ajatellaan, että on isorintainen ja pienirintainen nainen, mutta pienirintainen on hitusen mukampi luonne, niin valitsisin pienirintaisen. Jos taas täsmälleen samanlaisia, joka nyt on jo käytännössä mahdotonta niin isorintaisen. Kannattaa siis ennemmin miettiä sitä miten käyttäytyy.
- miehen näkökanta
Totta kai luonne ratkaisee naisessa myös todella paljon, kuten myös kaikki muut olemukseen liittyvät asiat, kuten mielipiteet, arvomaailma, yhteiset mielenkiinnon kohteet yms.
Mutta ulkonäköön liittyvistä asioista nainen saa kyllä aina tosi ison plussan isoista rinnoista ja itse oon ainakin sitä mieltä, että isorintaisten naisten kanssa seksi on parempaa kun pienirintaisten. Harvoin mua koskaan pienirintaiset saavat syttymään samalla tavalla kun isorintaiset naiset, eikä tässä pitäisi olla mitään pahaa, kun nyt tätä mieltä asiasta olen.
- yksitissinen
mitäs jos naiselta on leikattu toinen rinta pois...
- 12w2fd
Ei pidä paikkaansa. Itse pidän pienirintaisista, kiinteistä, Eivät roiku vanhempana.
- miehen näkökanta
Mua ei kyllä haittaa yhtään vaikka naisen rinnat hieman roikkuisikin, sillä pääasia on vaan se että ovat tarpeeksi isot. Mieluummin ottaisin sellaisen naisen, jolla valtavat F-kuppikoon roikkuvat rinnat, kun vaikka kiinteät c-kuppikoon.
- tuskin edes
Mua ei kyllä haittaa yhtään vaikka naisen rinnat hieman roikkuisikin, sillä pääasia on vaan se että ovat tarpeeksi isot. Mieluummin ottaisin sellaisen naisen, jolla valtavat F-kuppikoon roikkuvat rinnat, kun vaikka kiinteät c-kuppikoon.
Aika harvoin nyt sentään suomessa näkyy naisilla f-kuppikoon rintoja, tai ainakaan aitoja sellaisia. Enemmän varmaan jotain d-kuppikokoa näkee kun e:tä tai isompaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606