Moi!
Mikähän on vikana, kun en saa liitettyä esitykseeni musiikkia? Olen tallentanut raidan koneelle mp3-muodossa, mutta kipale ei yrityksistä huolimatta lähde käyntiin. Tai lähtee kyllä käyntiin, mutta ääntä ei kuulu. Cd:ltä ääni kyllä tulee kirkkaasti (liitä->ääni->cd:ltä).
Musiikin liittäminen ei toimi
6
953
Vastaukset
- täytyi muuttaa
ääni wav-muotoon ennenkuin toimi PowerPointissa. Ei toiminut minullakaan sama muoto kuin CD:llä.
- mikämättää
Kiitos vastauksista. Wav-muotoon? Mitenhän se muuntaminen toimii? Pitääkö wav vaihtaa asetuksiksi jo ennen musiikin tallentamista?
- latasin
mikämättää kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Wav-muotoon? Mitenhän se muuntaminen toimii? Pitääkö wav vaihtaa asetuksiksi jo ennen musiikin tallentamista?
ohjelman Wavepad (on varmaan muitakin) ja soitin muistaakseni Media Playeristä määrätyn kappaleen sillä. Ohjelma muutti sen automaattisesti Wav-muotoon, jonka sitten tallensin. Tämän sitten liitin siihen Powerpoint-esitykseen. Muistaakseni se meni näin, tästä jutusta on jo kauan.
- vielä!
latasin kirjoitti:
ohjelman Wavepad (on varmaan muitakin) ja soitin muistaakseni Media Playeristä määrätyn kappaleen sillä. Ohjelma muutti sen automaattisesti Wav-muotoon, jonka sitten tallensin. Tämän sitten liitin siihen Powerpoint-esitykseen. Muistaakseni se meni näin, tästä jutusta on jo kauan.
Minulla on siis PowerPoint 2003. En tiedä miten muissa versioissa toimii.
- mp3 toimii
kun laitat lisää- filmi tai ääni ja ääni tiedostosta
- ongelma...
Aivan sama ongelma minulla! Onko tuon tarvittavan ohjelman lataaminen turvallista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467585
- 334183
- 573695
- 503180
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons582494- 542388
- 502343
- 402329
- 162276