Onkos kukaan kuunnellut Nightcorea? Oitis lataileen jos ei.. Hyvää Euroa/Dance poppia "oravaäänellä"
Nightcore
6
777
Vastaukset
- j.helmi
...mut mitä eroa sillä sit on hardcoreen? oravaääni? sori, meikä on yleensä aika hukas näitten kanssa... :D
- deuu
tämä ei itseasiassa ole musiikkilaji vaan sen "yhtyeen" nimi.. :)-
- j.helmi
deuu kirjoitti:
tämä ei itseasiassa ole musiikkilaji vaan sen "yhtyeen" nimi.. :)-
tyhmiä ihmisiä täytyy ymmärtää, you know... xD
- Kertokaa::
j.helmi kirjoitti:
tyhmiä ihmisiä täytyy ymmärtää, you know... xD
Mistä saa ladattua Nightcoren kappaleita ilmaiseksi?
Kertokaa:: kirjoitti:
Mistä saa ladattua Nightcoren kappaleita ilmaiseksi?
Ah, Nightcoree... ^^
Mut joo, itse olen joskus muinoin ladannut koneelleni ohjelman, nimeltä Any Video Converter .
Ohjelmalla pystyy lataamaan ilmaiseksi youtubesta videoita, ja muuttamaan sen jopa mp3 tiedostoksi tai muuksi. Saa myös suomenkielisenä ladattuna. ^^
Toinen vaihtoehto on myös tämä Youtube converter, sillä jostain syystä tämä Any video converter ei aina kaikkia videoita suostu lataamaan.. (Valittaa jostain insetti virheestä, tai jotain...)
Ihan hyvä sekin. Kestää mielestäni vain kauemman. x)
Btw, molemmat ovat ilmaisia. (Ainakin itse sain ladattua ilmaisena.)
- joku vaa
Nightcore on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576