Aitojen nylonsukkien fetisistit!

fully fashioned

On mukava havaita, että sukkis- ja stay-up -friikkejä löytyy. Itse olen kuitenkin erityisesti aitojen ns. vintage-nylonsukkien ihailija.

Vasta aidot nylonit (50-70-luvilta) kun tuntee kullin ympärillä, niin se vasta on gutaa.

Onnekseni vaimo diggaa niitä myös ja käyttää.

Oletteko kokeilleet?? Siinä jää lycrat yms. materiaalit toiseksi. Ja se pukemisen katseleminen on lähes sietämättömän kiihottavaa. Ja se ääni, kun aito nylonreisi hankaa toista vasten. huh.

Hieman vaikeita löytää, mutta kannattaa nähdä vaivaa.

Aito nylonsukka ei jousta. siinä koko juju.

Onko kokemuksia? Voin neuvoa tosifriikeille upeita saitteja.

7

3138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Museosta?

Mahtaako nyloneita olla edes myynnissä. Usein nuo "aidot" nylonit on vain jäljittelyä nykymateriaaleilla.

• Moi

...mutta vain kirppareilta ja tilaamalla. Näin suomessa, mutta maailmalla niitä vielä tehdään. Hinta asettuu johonkin 30 euron paikkeille pari. Ainakin britanniassa myydään. Hyvä linkki metsästykseen on www.winnie-cooper.com. Ko. linkki muutenkin on jokaisen nylonfettarin painettava kalloonsa.

Terv. Nylonfettari itsekin

• fully fashioned II
        StockingMask kirjoitti:

Moi

...mutta vain kirppareilta ja tilaamalla. Näin suomessa, mutta maailmalla niitä vielä tehdään. Hinta asettuu johonkin 30 euron paikkeille pari. Ainakin britanniassa myydään. Hyvä linkki metsästykseen on www.winnie-cooper.com. Ko. linkki muutenkin on jokaisen nylonfettarin painettava kalloonsa.

Terv. Nylonfettari itsekin

Ebay on hyvä. koko ajan huudettavana nyloneja. Hinnat asettuvat yleensä, ilman postitusta, 5-15 e kieppeille/pr (käyttämätön, tietenkin). huom! Aitoa tavaraa varten laita ehdottomasti hakusana "vintage". muuten saat ties mitä lycraa ja spandeksia tms. hapatusta.

Osta vain, jos saat sukat aikakauden avaamattomassa tai ainakin ehjässä paketissa. muuten et tiedä mitä saat. yli 20 euroa ei vintage-pari saa maksaa.

Joskus voi saada jopa usean kymmenen parin paketteja (joku myy sukkakauppiaan vanhaa varastoa?)!!!!

Ja vielä vinkki: nylonfettarit eivät yleensä myy sukkia samoilla ebay-sivuilla, missä on erotiikkavälineet tai alusasut. Kannattaa seurata jonkin aikaa.

Helsingissä lienee kai Selma Palmu -niminen kauppa kalliossa, joka myy aitoja, mutta en ole varma. ***tietääkö joku lisää?

Hauska tietää, että "alalla" on muitakin.

• kalle
    • ff/rht

Olen myös itse aito nylon fettari,itse ostin joskus aikoinaan keltaisesta pörssistä,ja nykyään oon tilannut uus tuotannon ff ja rht nailoneita parista postimyynti firmasta ,http://www.stockingshq.com/ ja http://www.silk-stockings.co.uk/ , on todella helppoa tulevat suoraan kotiin muutamassa päivässä.juuri se aidon nylonin lähes joustamattomuus tekee sen tunnelman, se täytyy kokea. ovat myös todella kestävät ja istuvat hyvin 6:lla sukkanauhalla .
      upeita nylon saitteja osoitteeseen. nylons@jippii.fi
      t. FF/RHT

• Vain aitoja

Minulla on aitoja nylon sukkia 60-luvun paketeissa ja tietenkin käyttämättömiä. Koko on 9-9ja puoli ruskeat saumalla. Pari maksaa 5 euroa.
      Kysy myös muuta.

Aikoinaan noita meni paljonkin Keltaisessa Pörssissä mutta lehti ei enää julkaise ilmoituksia.

os. lauriesko@suomi24.fi

• Sauma Nylon Pari

Wau mitä juttua! Me olemme hieman yli nelikymppinen aviopari, jotka on 100%:sti samaa mieltä näistä aidoista nyloneista! Vaimo käytäää niitä töissäkin päivittäin. Olisi kiva jutella lisää aiheesta ja jos jollain on myynnissäkin niitä olemme kiinnostuneita! Laittakaa mailia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2087
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1193
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94