moikka:)
Tänään tuli ykköseltä espoon viimeinen neitsyt-elokuva:)
Tietäisikö joku katsojista mikä mahtoi olla lopussa oleva biisi? sillonkun tuli lopputekstit lauloi nainen mutta en itse tunnistanut kappaletta..jos joku tietää, vastatkaa:)
espoon viimeinen neitsyt?
9
5009
Vastaukset
- -Jane-
Käytä tuota foorumin hakua. Silloin kun tuo leffa viimeksi tuli telkkarista, niin muistan noin kuudensadan ihmisen kysyneen tätä samaa. Vastausta en muista, mutta eiköhän se löydy kun vähän etsii.
- säde
Yritin jo sieltäkin mutta ei vaan sattunut oikea vastaus silmään..
Googlellakin koitin mutta oikeaa vastausta ei löytyny..jos joku kiltti tietää ni olis kiva:) - mie0
säde kirjoitti:
Yritin jo sieltäkin mutta ei vaan sattunut oikea vastaus silmään..
Googlellakin koitin mutta oikeaa vastausta ei löytyny..jos joku kiltti tietää ni olis kiva:)nii siis ku miekin haluisin tietää sen.. :/ lopputeksteissä ei sitä ollu mun mielestä ja mistää en löydä.. :((
- -sdds
just mietiin samaa.. mut ainaki yhdes kohdassa oli tyrävyö - kipua ja tuskaa.. mut sanokaa ihmeessä niitä lauluja mitä siinä soitettiin?
- anj
kiitos oon yrittäny tota biisiä jo kauan ettii mut ei oo lyötyny mut toi Kipua ja tuskaa on ihana biisi! -kiitos ^^
- se on
Natalia Babitzin - tule
- aapeli1234
vielä kun tietäisi mistä sen saisi :)
- PRKL-STANA
Ei löydy ainakaan iStoresta eikä Youtubesta :(
- aapeli1234
PRKL-STANA kirjoitti:
Ei löydy ainakaan iStoresta eikä Youtubesta :(
Löytyy last.fm:stä (ainoa paikka netissä), mutten osaa käyttää koko juttua. Saisiko joku otettua ja lisättyä vaikka YouTubeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576