Kenelläkään kokemuksia ultimatemarket.comin / rosendahl piharakennuksista, tarkemmin leikkimökistä? Hinta olisi houkutteleva ja ajattelin hakea itse tehtaalta niin ei tartte odotella pihanperällä koska sattuut tulemaan..?
ultimaten piharakennukset
4
3953
Vastaukset
- utelias
Mihin hintaan myyvät? En nähnyt tuossa osoitteessa leikkimökkejä tarjolla. Me tilattiin leikkimökki samalta kaverilta kuin kaakelointi, hyvä on eikä maksanut pihaan tuotuna sitä minkä muutamassa paikassa näyttävät pyytävän itse koottavista. Kannattaa kysellä muitakin kuin ultimatemarketin mökkejä.
- aloittaja
eli 638e olisi hinta, ja sisältäs aluskatteen
en oo löytänyt muualta tuohon hintaan sellaista jossa mahtuisi vaikka nukkumaan kesäyössä :)
- kesäkuunrakentaja
Itse yrityksen tuntien en suosittele. Piharakennuksia kannattaa ennemmin kysellä vaikka mökkifirmoilta taikka Raumalaiselta Satawood Oy:ltä www.satawood.fi
- pekkisboo
tuon uuden firman tuotteita leikkimökin sijaan. Itse olen ensimmäisiä referenssiasiakkaita ja todella tyytyväinen. Tiedä sitten löytyykö sinulle sopivaa, mutta kannattaa kurkata www.meidanpiha.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276