Merja Raski

.rita

Kuka tietää tangokuningatar Merja Raskista?Keikkaileeko?Onko levyttänyt lähiaikoina?En löytänyt haulla paljonkaan tietoa hänestä.Merjalla on persoonallinen ja kiva ääni.Mielestäni hyvä kuningatar ja ihan kivan näköinen.

9

2761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maruzella

Viime viikonloppuna olin hänen keikallaan ja täytyy sanoa, että oli valitettavasti pettymys. Aiemmin pidin valtavasti hänen äänestään, mutta jotain oli tapahtunut. Merjan laulu ei kuulostanut yhtään hyvältä, vaan jotenkin laahaavalta ja liian taiteelliselta tanssiravintolaan. Eikä ollut laulu ihan puhdastakaan. Levyttänyt Merja ei ole käsittääkseni enää pitkiin aikoihin, mutta keikkailee kai jonkin verran.

• Aamuyö2010

Minäkin kaipailisin tätä artistia takaisin julkisuuteen, Merja hoi missä olet!? Minulla on lähes kaikki hänen levynsä, ja täytyy sanoa, että harvoin voi levystä sanoa, että pitää (lähes) kaikista kappaleista. Merjalla tämä "lahja" on. Lisäksi hänen äänensä oli Suomen kaunein, siis ainakin oli, viitaten tuon edellisen kommenttiin. Ymmärtääkseni valitsi perhe-elämän aktiivisen keikkailun sijaan. Täällä itä-helsingissä ainakin yhä kuunnellaan Merjaa ja muistellaan menneitä!
        Hyvää uutta vuotta!

• Polttavaa tulta
        Aamuyö2010 kirjoitti:

Minäkin kaipailisin tätä artistia takaisin julkisuuteen, Merja hoi missä olet!? Minulla on lähes kaikki hänen levynsä, ja täytyy sanoa, että harvoin voi levystä sanoa, että pitää (lähes) kaikista kappaleista. Merjalla tämä "lahja" on. Lisäksi hänen äänensä oli Suomen kaunein, siis ainakin oli, viitaten tuon edellisen kommenttiin. Ymmärtääkseni valitsi perhe-elämän aktiivisen keikkailun sijaan. Täällä itä-helsingissä ainakin yhä kuunnellaan Merjaa ja muistellaan menneitä!
        Hyvää uutta vuotta!

Merja lauantaina 45 v. Onnittelut ja lentosuukkoja! :) http://www.youtube.com/watch?v=M9XrZvsvZ8c
        t. sami

• Annu.
        Polttavaa tulta kirjoitti:

Merja lauantaina 45 v. Onnittelut ja lentosuukkoja! :) http://www.youtube.com/watch?v=M9XrZvsvZ8c
        t. sami

Tuo oli ihan kiva. Hänellä on persoonallinen ja hyvä ääni. Harmi ettei ole pärjännyt.

• Flower of my life
        Polttavaa tulta kirjoitti:

t. sami

Kuningattarellemme myös täältä!

• talvenruusu

Eikö kukaan tiedä mitään? Ei keikkaile enää ollenkaan??

• KunOn

Talven ruusu Merjan laulamana on yksi kauneimpia lauluja mitä tiedän.

• Anonyymi

Hyvä biisi:

Anna tuulten puhaltaa:

"Anna tuulten puhaltaa
      niiden mua kuljettaa,
      aina uusiin unelmiin.
      Anna tuulten puhaltaa,
      tummat pilvet hajoittaa
      yltä synkän taivaan"

• Anonyymi

Ei keikkaile, järviradio soittelee hänen levyjään silloin tällöin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe