Onko asemalla lukollisia säilytyskoppeja ja mitä maksaa? Paljonko bussi maksaa Lontooseen ja mihin asemalle pysähtyy keskustassa? Pitääkö liput ostaa lippuautomaatista vai bussista? Missä on Lontoon lähin leirintäalue missä ei vaadita jäsenyyttä ja minkä hintaista on yöpyminen esim teltalla? KIITOKSIA vastauksista, matka lähestyy!
Stansted
5
712
Vastaukset
- Hillitön munkki
mihin asemalle pysähtyy keskustassa?
Vaihtoehtoja lienee useita, ainakin Victorialle menee.
Pitääkö liput ostaa lippuautomaatista vai bussista?
bussi "terminaalissa" on lipunmyynti luukulta tosin myy vain joidenkin yhtiöiden busseihin, bussitakin varmaan saa.- Muumiomorsian
Itse ostin bussilippuni netistä, en tiedä sitten tuliko kuinka paljon kalliimmaksi. Menopaluu Stansted - Victoria maksoi 16.99 puntaa (sisältää vakuutuksen).
Kyllä busseistakin saa lippuja. - Neiti M
Muumiomorsian kirjoitti:
Itse ostin bussilippuni netistä, en tiedä sitten tuliko kuinka paljon kalliimmaksi. Menopaluu Stansted - Victoria maksoi 16.99 puntaa (sisältää vakuutuksen).
Kyllä busseistakin saa lippuja.Saa lippuja bussista, menopaluu 15 puntaa.
- kannattaa vertailla
Muumiomorsian kirjoitti:
Kyllä busseistakin saa lippuja.stanstedista pääsee esim. victorialle terravisionin bussilla. voit ostaa netistä meno-paluun hintaan 13.50£ (19 e). lähtöjä joka 30. min.
- Riksu
Stanstedilla ei ole lukollisia säilytyskoppeja..
Itsekin sielä paljon aikaa viettäneenä oisin moisia kaivannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058