Jumalani, minä muutaman
sanan vaihtaisin
Sinä tiedät miten
olen elänyt
ja toivon
en liikoja
pyydellyt ole
mutta nyt
sinä tiedät
ihmisen onnea
pyydän
Minä tiedän
rakkautta hän
tarvii ja minä
haluaisin antaa
Minä hölmö olen
itsekäs
mutta ihminen vain
Älä suutu
pyydän
minä vastausta
odotan
tietenkin sulta
niin kuin
ihmiset tiedät
ei tässä
muuta
Pieni rukous..
4
396
Vastaukset
- greatestwoman
on suurempi, mitä useampi siihen liittyy. Rukoilen kanssasi. Toivottavasti saat vastauksen rukouksiisi.
tästä pidin, ei turhia koukeroita vaan selviä omia ajatuksia...siis pyyntö :)
KIITOS Kommentista! Täytyy kirjoittaa jottei pää halkea. Näin nyt odotan että tuuli kääntää suuntaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417