Aitatolpan huipun koristetarvikkeita????

Hyppyheikki

Tuli tässä rakenneltua omakotitalon tontin ympärille puuelementeistä aita. Se ei johtunut siitä, että henkisesti olisimme halunneet eristäytyä ympäristöstä. Syynä oli hauvelimme, jonka nyt vaan pitää kaikissa olosuhteissa pysyä kotipihalla eikä sitä haluttu kahlita ketjuihin eikä pantoihin.

Aidan tolpat ovat painekyllästettyä kestopuuta 75 x 75 milliä, maalattu valkoiseksi, elementit ovat siniharmaita. Olen mielestäni jossain nähnyt tolppien päihin asennettavia koristeita eli hattuja - joko puisia tai muovisia - mutta en tiedä missä. Gookeleillakaan en netistä löytänyt. Tietääkö joku kuka niitä valmistaa ja missä? Provoavaa viisastelua en oikein kaipaa, mutta vihjeitä siihen, mistä niitä voisi saada valmiina kyllä. Kommentoikaapa.

6

4814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakooja

Esim. Bauhaus myy kuulamaisia hattuja, jotka on tehty painekyllästetystä puusta. Hinta kai 3-6 euroa/kpl!

• muovia?

Finnrustica, metalliset hatut, ja monipuolinen valikoima niihin mahdollisesti hitsattavia lisäkkeitä.

• Hyppyheikki

...ei ollut kummallakaan sellaisia kuin tarkoitin. Mielessäni ovat lähinnä vaikkapa sellaiset pelti-, muovi- tms tötsät, jotka pahvimallina syntyvät litran pahvisen maitopurkin pohjasta, kun purkki leikataan keskeltä saksilla poikki (mitat tosin pitäisi olla esim 76 x 76 mm, jotta on hiukan toleranssia). Saisi niissä tietty koristeitakin olla, mutta yksinkertaisimmillaan noin. Tolppia on yhteensä 38 ja hattuja tarvittaisiin vastaava määrä. Löytyisiköhän sellaisia mistään...

• china moon

Itse panin pari kesää sitten vastaavien tolppien päähän posliinisia sähkömuuntajan isoja eristetötteröitä, joita sain romukaupasta puoli-ilmaiseksi. Tosin vain vattumaalle, mutta ulkonäkö oli mielenkiintoinen. Eivät muuten pilaannu ulkoilmassa.
      Mieti jotain kekseliästä ja halpaa kierrätystavaraa mielummin kuin uutta:)
      Hauskaa kesää!

• KL

...JJ-Villa Oy. Yksinkertaisia mutta hienoja.

• Samirepo

Bauhaus ja Finera Aitateollisuus myyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57