Onko kellään tietoa mistä saisi aidon piikkimaton. Tarkoitus olisi saavuttaa nopea valaistus askeesilla ja itsekurituksella.
Mistä piikkimatto
15
7254
Vastaukset
- touhuuja
Rakenna itse piikkimatto(ohjeet),tarvitset 4 tuuman nauloja lyöt ne levyn lävitse ja käännät levyn ympäri. Siinä sinulla piikkimatto joka varmasti toimii kovemmissakin itsekuri harjoituksissa.
- oikeesti
oletteko harkinneet mielenterveyspalveluiden hakemista? Kriteerit täyttyisivät kunnallisellekin puolelle.
- joogafani
Pitäisikö minun käyttää kuparinauloja? Tavalliset galvanoidut sisältävät nikkeliä, eikös niistä voi saada nikkeliallergian?
Entä voiko nauloihin johtaa sähköä vaikutuksen tehostamiseksi? - murri
joogafani kirjoitti:
Pitäisikö minun käyttää kuparinauloja? Tavalliset galvanoidut sisältävät nikkeliä, eikös niistä voi saada nikkeliallergian?
Entä voiko nauloihin johtaa sähköä vaikutuksen tehostamiseksi?Ainakin ulkonäöksellisesti olisi vielä komiampaa rakentaa piikkimatto poranteristä, olisi teknisen näköinen.
- mutta
murri kirjoitti:
Ainakin ulkonäöksellisesti olisi vielä komiampaa rakentaa piikkimatto poranteristä, olisi teknisen näköinen.
kyllä aloittelija voi ensin kokeilla esim. vasta niitettyä heinäpeltoa.
- kiruusa
Googlaa piikkimatto tai spikmattan, niin löydät ostopaikkoja.
terveisin piikkimaton tyytyväinen haltija - spikmatta
..joogakauppa myy noita helsingissä ja nettikaupassaan. Googlaa piikkimatto tai astanga joogakauppa.
- samaa tavaraa
Ostin 2 kpl muoviruohomattoa, yhteensä 60 x 160 cm, maksoi noin 25 euroa. Yli puolet pienempi joogakaupassa maksaa 60-70 euroa.
Tuntuu hyvältä ja toimii aivan samoin.
- piikki
siellä ne piikkimatot on!
- Kokeiltu on
Tosiaan www.piikkimatto.fi. Nopea toimitus kaiken lisäksi.
- simppa k
Kokeiltu on kirjoitti:
Tosiaan www.piikkimatto.fi. Nopea toimitus kaiken lisäksi.
ostin omani sieltä, maksoi alle 30€
- ?
Onkohan tuommoinen "halppisversio" yhtä hyvä?
- ryeuijuu7y
Joka marketissakin niitä on myytävänä á 30 ekua.
- jj
joka marketissa hinta vaihtelee 16,90-39,00 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000