oon kuullu että isla de margarita on ihana paikka.. mutta itse en ole ollut siellä vielä mutta tammikuussa oon menossa sinne. tietääkö kukaan että onko siellä paljon ötököitä? onko muuta mitä pitäs ottaa huomioon kun lähtee sinne!?
isla de margarita
1
1364
Vastaukset
- Marga
Tässä muutama vinkki kookospähkinänkuoressa:
- upea saari ja rento meininki
- ötököitä ei juurikaan näkynyt eikä etenkään tuntunut:)
- twinrix- ja perusrokotukset oltava kunnossa keltakuumerokotus
- ilmankosteus korkea joten mikään vaate ei kuivu ja hiukset lässähtää heti kättelyssä, varaudu huivilla tai lippiksellä, aurinko todella polttaa!!
- ihania ja ystävällisiä ihmisiä, opettele edes muutama sana espanjaa niin saat ekstrahymyn ja -palvelun:)
- jätä kellot, kultakorut ym. suosiolla kotiin ja säilytä passit ym. tallelokrussa hotellihuoneessa
- saari on yleisesti ottaen turvallinen mutta kannattaa liikkua virallisilla takseilla..meno mantereen puolella onkin kuulemma sitten jotain ihan muuta!
- Juan Griegon kalastajakaupunki tarjoaa ikimuistoisen auringonlaskun..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616