Minä olen lähettänyt
pienen enkelin luoksesi
huomaatko
Se on vähän kömpelö
voi pudolella tavaroita
ja muutakin
mutta kiltti se on
ja auttavainen
puhu sille se kuuntelee
On se vähän juoruisa
kun minun luokse lentelee
anna anteeksi
se on niin pieni
oppii kyllä -
kun opetamme
pieni enkeli
4
368
Vastaukset
- opetetaan
sille enkulille,
että pittää tulla vaan
luo, levittää siivet
ja olla turvana ja
rakkauden sanan
saattajana =)- viisaina
opettaisitte nurkkien varjoihin sulautuvia mustia enkeleitä? Levittävät siipiään?
Niinhän me tehdään!!
Siitä tulee isona
oikein luotto enkuli
eikä meillä
ole ikinä mitään hätää :)viisaina kirjoitti:
opettaisitte nurkkien varjoihin sulautuvia mustia enkeleitä? Levittävät siipiään?
Ensin ne pestään hyvin,
sitten annetaan puuroa
tai kahvia ja pullaa
ja kerrotaan että
valkoinen pukee
heitä todella hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144