Eli olin muistaakseni 5-6.luokalla kun koululääkäri sanoi että minulla olisi ehkä liian iso kilpirauhanen. Hän ehdotti "kunnon lääkäriä".
No menin lääkäriin, he sanoivat melko samaa, mutta eivät olleet varmoja. He ehdottivat leikkausta, jossa he huomaisivat olisiko kilpirauhaseni hyvä, vai pahan laatuinen. No menin leikkaukseen. Leikkauksessa he katsoivat että kilpirauhaseni olisi pahanlaatuinen, mikä tarkoitti että he ottaisivat koko kilpirauhasen pois. Mutta leikkaukseen jälkeen he huomasivatkin, että kilpirauhaseni olikin hyvänlaatuinen! Siitä leikkauksesta lähtien olen vetäny lääkkeitä, äiti on heittäny minut kaikkiin ihme luontohoitoihin (kun uskoo sellaisiin juttuihin), ruuminlämpötilani on laskenut ja olen lukenut että kilpirauhasen vajaatoiminta "tyhmentää". Nyt kaduttaa helvetisti, kun en pyytäny silloin mitään korvauksia, varmaan siksi kun en älynyt tilannetta kunnolla. Olen nyt 16 ja menossa lukioon.
Onko täälä ketään muita jolta ollaan sattumoisin leikattu kilpirauhanen tai tehty joku muu hoito ihan turhaan, huonoin seurauksin?
Kilpirauhanen
HÄH?!
1
795
Vastaukset
- leikattu
kilpirauhasta, mutta väärän diagnoosin vuoksi umpisuoli leikattiin pois ihan turhaan. Ei siitä kyllä mitään muuta haittaa ole kuin ikävä arpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473648Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 503389
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672574
- 422414
- 131804