Etsiskelen ruskeaa joustamatonta samettia mutta mistään en löydä. Kangaskaupat olen soitellut läpi täällä Helsingissä ja nettikauppoja olen selannut. Nyt jos jollain kokenemmalla kankaan ostajalla on vielä vinkkejä niin kerro! Verhoiksi tulisi, mutta tottahan paksu vaatesamettikin käy.
ruskea sametti
kanaset
4
747
Vastaukset
Oletko tutustunnut Orientin mallistoon? http://www.orientoccident.fi/sivut/map/main.html
- Loimaalta
Sattui silmiin Loimaalaisen kangaskaupan ikkunassa.
Liike sijaitsee torin laidalla, taisi olla yhdistetty kirja/kangaskauppa (omituinen yhdistelmä!). - kanaset
Kiitos vastauksista. Orient vaikuttaisi myyvän julkisiin tiloihin ja nehän sitten maksaa. Tilauskankaita kyllä saa (muualtakin) mutta 40e/metri on vähän liikaa opiskelijan budjetille... Ja Loimaa ei taida ihan lähellä Helsinkiä olla, harmi!
- minä tilasin
5 € metri tais olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606