Noh tää nyt ei varsinaisesti liity simsiin, mutta olisin tekemässä kotisivuja (sims sivuja) tuonne freewebsiin.. Niin maksaako se?????
Kun olin rekisteröitymäs nii siellä oli sellasia dollarin kuvia ja joitain niinku maksukortteja tai jotai sellasta.. Niin nyt mua alko mietityttään, maksaako se?! :S
maksaako?
Simsjaa
5
303
Vastaukset
- Simsjaa
vastatkaa nopeasti, koska mua oikeesti vaivaa se kiitos niille jtoka vastaavat
- Lordin Awa is BEST :)
tiiä.
- Simsjaa
viveca87 kirjoitti:
Ei ainakaan mun tietääkseni maksa, itelläni on kotisivut siellä.
kiiiiitooos!!!! :) nyt voin taas jatkaa huoeltta kotisivujeni tekoo :>
- nelli93 joka ei jaksanu kir...
Eli sehän on FREEwebs, joten ilmainen on. Toki voi valita maksullisenkin vaihtoehdon(?), mutta ilmaisella pärjää mainiosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633