viime kesänä tuli käytyä useasti rannalla aurinkoa ottamassa nakuna tietysti eikä kauaakaan tarvinnut munasillaan loikoilla kun oli miehen ihanat huulet kyrpäni ympärillä ja kaikkihan sen lopun sitten tiedätte mälli lens ja päivä oli taas pelastettu joten ensi kesää odotellen muistelen viime kesää ja vaasalaisia rantoja nähään taas ens kesänä jos ette vastaa tähän kaipaukseen
rannalla
5
5461
Vastaukset
- auringossa
En tainnut nähdä sinua. En montaa kertaa käynyt. Samat naamat joka päivä. Kerran oli yksi unelmanamu. Mutta muuten samat naamat joka kerta. Etten sanoisi vanhat pierut.
- bi-mies
oletkos ihan varma ettemme kohdanneet muuten ihan samaa mieltä että samat kyylät joka kesä mutta olen löytänyt paikan missä ei vielä viime kesänä käynyt nämä vanhat munat joten mailaappas suoraan niin kerron lisää jospa tavattais ensi kesänä sinun ja minun namujen kera aikamiespoika55@suomi24.fi
bi-mies kirjoitti:
oletkos ihan varma ettemme kohdanneet muuten ihan samaa mieltä että samat kyylät joka kesä mutta olen löytänyt paikan missä ei vielä viime kesänä käynyt nämä vanhat munat joten mailaappas suoraan niin kerron lisää jospa tavattais ensi kesänä sinun ja minun namujen kera aikamiespoika55@suomi24.fi
Olisi kiva tavata pasi43v@uukku.com
- Hapa
Pari kesää sitten tutustuin itsekkin kyseiseen uimaranta "osioon" ja "pusikkoon". Melkoinen paikka olikin, ei heti olis uskonu, että vaasassa on sellainen paikka. Alkuinnostuksesta palauduttua, huomasin, ettei sieltä löydy sitä mitä etsin...
- Nakunaku
Tarkempaa osoitetta rannalle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197606Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista807041- 955304
- 524785
- 2424357
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494336- 444255
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284008- 593143
- 482606