Nonni.. Josko rakkaat kultaseni järjestettäisin pitkästä aikaa jotain yhteistä aktiviteettia?? Eijei.. Ei sitä mitä juuri nyt kumminkin ajattelit ;) Siis ihan miittiä...
Miittiin voisi sisältyä(ehdotuksia otetaan aina vastaan):
Puisto(Ainolanpuisto), museon "takapiha"?
Piknikkiä, jokainen tuo jotai herkkua
Olutta, viiniä ym juomista.. Jokainen tuopi omansa ja juopi omansa.
Ja sitten yhteinen(enemmän tai vähemmän) patio-baari -retki :)
Kumpi päivästä kävisi paremmin? Perjantai vai lauantai? Itse suosittelen ehkä lauantaita..
Oulu miitti 16./17.6.
6
2180
Vastaukset
- Daysleeper
ku joku viittii vaivautua tollasia järkkäämään....pitäkää lippu korkeella ja pullot tanassa :). Mä biletän täällä paikkakunnalla ihan pikkusissa ja sievissä piireissä pitää joskus ängetä sinne kuokkimaan
- RedDi
Eli päiväksi tuli yksimielisellä äänestyksellä 16.6. perjantai. Äänestyksen osanottajat: minä ja Sassu_n. Mitä ette muut olleet paikalla prkl!! :D
jokseenki enskuun hommilta muut mielenkiinnolla seurataan mitä ja millo ja miksi ja ja ...
- L&M-m-77
perjantaina 16.6.2006 klo 22:00
- ninniwee
Vois näitä hommia järjestää vähän pidemmällä varotusajalla, että minäkin ehtisin joskus tukkia itseni mukaan. Haaveissa on ollut, vaan aina olette nopeampia ku minä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112