Mulle tuli ensimmäistä kertaa elämässä kutsu hautajaisiin. Mitä näihin on tapana viedä lahjaksi, kertokaa joku kiitos. Mahdollisimman pian jos saisi vastauksia, hautajaiset ovat jo viikonloppuna.
Antakaa vinkkiä.
6
9374
Vastaukset
- lahjoitus
joku vie joskus vain yhden ruusun toiset taas oikein kukkalaitteen itse ystäväni hautajaisiin vein muistoa kunnioittaen kortin johon lisäsin jotenkin kauniisti että kukkavihkoon tarkoitetut rahat lahjoitettiin munuaisyhdistykselle koska ko.hlö näin olisi tahtonut
- tietoa
Katso osiosta Terveys ja sen alta kuolema ja suru siellä on aiheesta keskustelua.
Kts. myös linkki
http://www.juhlitaan.net/hautajaiset/
hautajaisiin ei viedä vasinaisesti lahjoja.
Vainajan kotiin tai lähimmille omaisille voi lähettää surunvalittelu kukkia, joissa pieni kortti ja lyhyt osanotto teksti.
Ne jotka arvelevat etteivät osallistu hautajaisiin lähettävät halutessaan adressin.
Hautajaisiin viedään yleensä hautavihko (kukkaihko) tms. Tyylikästä on viedä vain yksi ruusukin. Mutta nämäkään eivät ole välttämättömiä.
Tapoja on monia. Joskus perustetaan rahasto johon laitetaan kukkarahat esim vainajan orvoksi jääneille lapsille.
Keskustele jonkun kanssa asiasta miten tässä tapauksessa menettelet. - zizai
Hei,
Olen ollut joissakin hautajaisissa, ja koskaan EI kukaan ole tuonut LAHJAA. Yleensä kyseessä on ollut muistokimppu ja adressi. Vai olenko täysin hakoteillä? Kommentteja?- etkö tosiaankaan tie
No et tosiaankaan ole hakoteillä.
Kuka oikeesti viestin aloitti pitää olla aika hölmö jos tosisaan on ettei tie ettei hautajaisiin vierä lahjaa.
Nehän ovat hautajaiset. - huhu
etkö tosiaankaan tie kirjoitti:
No et tosiaankaan ole hakoteillä.
Kuka oikeesti viestin aloitti pitää olla aika hölmö jos tosisaan on ettei tie ettei hautajaisiin vierä lahjaa.
Nehän ovat hautajaiset.mä ainakin haluisin jotain makeita lahjoja ku mut haudataan, onpahan sit jtn tekemistä siel arkus.
- Hkkine-
huhu kirjoitti:
mä ainakin haluisin jotain makeita lahjoja ku mut haudataan, onpahan sit jtn tekemistä siel arkus.
xD Vitsikästä. Iha niiku haudassa voisiki kattela lahjoja xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289