Olen joka vuosi laittanut siemeniä itämään ja saanut niistä mukavan köynnös seinämän kuistille. Tänä vuonna, ei juuri mitkään onnistuneet. Sain pussilisesta kelloköynnöksiä 4 tainta joista vain yksi on kunnollinen.
Japanin humalasta on 2 taimea. Siemenet eivät itäneet. Kasvatus ruukut olivat ihan tyhjiä,kun tutkin onko siemenet edes lähteneet kasvuun.
Krassit onnistuivat paremmin.
Olen idättänyt siemenet "laihassa" mullassa sisällä ja sitten siirtänyt ulos päivien lämmettyä ja yöksi sisälle.
Mikä voisi olla syynä. Vai olivatko siemenet niin huonoja. Ostin ne keväällä taimi myymälästä eivätkä olleet vanhoja.
Viime vuonna sain lähes kaikki siemenet taimelle asti. Kesä oli vain niin huono, että köynnöksistä ei tullut niin pitkiä kuten tavallisesti.
Siemenet
eivät itäneet
1
256
Vastaukset
- parikin kylvöä
Laitan tämän kylmän pimeän kevään syyksi; osan kylvin kaksikin kertaa, kun niin vähän iti. Mulla tosin viimevuotisia siemeniä syksyllä omia kerättyjä. Samoista siemenistä kun laitoin uuden kylvöksen samaan ruukkuun toukokuussa itämis-% oli lähellä sata ja aikaisemmasta kylvöstä 1-2 vain iti (olivat samassa paikassa, tosin aurinkoa saivat enemmän).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427155
- 323998
- 523473
- 412988
- 172766
- 372248
- 162216
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472187- 412183
- 442143