Missä kannattaa vaihtaa rahaa unkarin matkalle?
Rahanvaihto
8
1772
Vastaukset
- vili
Eileniltana Budapestista palanneena tiedän edullisimman rahaa vaihdettavan paikan päällä esim. Budapestissä. Eilen kurssi oli 1 €= 265 Huf.
- MAaria
Vaihda rahat Forexissa ja säilytä kuitti niin voit vaihtaa ylimääräiset ( ;-)) forintit euroiksi palattuasi reissusta.
- hanna_x
Suomessa tai heti kentällä kannattaa vaihtaa vain sen verran, että pääsee kentältä pois.
Budapestin kauppahallin rahanvaihtopisteessä on yleensä hyvä kurssi, vähän parempi kuin pankeissa. - turisti-kävelykadulla paras...
Itse tulin tänään takaisin Budapestistä ja yllättäen paras rahanvaihto piste löytyi Vaci utcalta (turistikävelykatuhelvetti), jossa kurssi oli noin 1=277 forinttia.
- Visalla
Suosittelisin nostamaan Visalla automaatista.
Kurssi on yleensä aina parempi kuin vaihtopisteissä vaihtaessa ja yhdestä nostosta kustannuksen n.2e. - vaihtopalkkiot?
Millaista vaihtopalkkiota "parhaalla kurssilla" varustetut rahanvaihtopisteet Budapestissa kiskovat? Hupeneeko paremman kurssin tuoma etu valuutanvälittäjän palkkiohin?
Nimittäin itse olen yleensä suosinut Forexia joka ei peri lainkaan palkkiota. - drk6idt7ioe67ol47
Tuo että forex ei ota palkkiota ni siitä jää tappiolle oikeastaan silti tai riippuu jos vaihtaa vain 100e... Kyllä forexissa on NIIN surkea kurssi..
- Rahanvaihtaja
6 vuoden kokemuksella: Vaihda jossain lukuisista Budapestin rahanvaihtopisteistä! Kurssi on paikan päällä huomattavasti parempi kuin Forexin kurssi ja erillistä palkkiota (comission) ei yleensä oteta.
Esimerkki: Tänään Forexista saa eurolla 254,39 HUF, täällä Budapestissä esim. Gold Changella ( http://www.goldchange.hu/arfolyam.html ) kurssi on jo 266, joka on jo aika lähellä keskuspankin virallista kurssia 267,54.
Yleisesti kalleimmat paikat vaihtaa rahaa ovat riisto-Forex, hyeena-pankit ja lentokenttien nylkyri-rahanvaihtopaikat. Edullisimpia ovat perstuntumani mukaan keskustan rahanvaihtopisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236