En saanut Simsiä asennettua

anti-nörtti

Apua!
Eli en saa tietokoneelleni asennettua The Sims deluxe editionia. Ensin se alkoi lataamaan peliä, mutta jumittui 24 %:iin.

Sitten sain ikäänkuin "kannet" ladattua, eli valikko oli mutta peliä ei. Nyt kun yritän ladata pelin uudelleen, ei se rupea lataamaan lainkaan :(

Meillä on uusi tietokone, ja uskon että tässä on kaikki tarvittavat ominaisuudet: vika on siis todennäköisesti käyttäjässä. Kaverin koneelle onnistuimme lataamaan pelin.

Asennuksen yhteydessä oli pyydetty laittamaan virustorjunta pois päältä, mutta enhän minä raukkaparka sitäkään osaa tehdä...

Sormet jo syyhyää, että pääsisi pelaamaan :)

6

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sissu

laittaa vaikka se virustorjunta poies.. Pyyä vaikka isiltä tai äitiltä apua;D

• anti-nörtti

Sehän tässä ongelma onkin: olen perheen tietokone-expertti :D

Hermot kyllä menee tällaisen vekottimen kanssa...
        Toivottavasti löydän jonkun, joka ymmärtää tietokoneiden päälle :)

• anti-nörtti kirjoitti:

Sehän tässä ongelma onkin: olen perheen tietokone-expertti :D

Hermot kyllä menee tällaisen vekottimen kanssa...
        Toivottavasti löydän jonkun, joka ymmärtää tietokoneiden päälle :)

Ei sitä virustorujntaa välttämättä tarvi ottaa pois päältä, mä asensin ainakin tosta noin vaan vaik oli sovelluksiaauki yms. mut mul on sims 2, Mutta ettei levyssä sitten ole likaa tai naarmuja =/ en tiiä mikä vois olla, tai sitten meet kysymään jostain liikkeestä, mutta hyvää kesää!!

• anti-nörtti
        viveca87 kirjoitti:

Ei sitä virustorujntaa välttämättä tarvi ottaa pois päältä, mä asensin ainakin tosta noin vaan vaik oli sovelluksiaauki yms. mut mul on sims 2, Mutta ettei levyssä sitten ole likaa tai naarmuja =/ en tiiä mikä vois olla, tai sitten meet kysymään jostain liikkeestä, mutta hyvää kesää!!

Ei oo levyssä vikaa, saatiin peli kaverin koneelle asennettua. No eiköhän se tästä pikkuhiljaa selviä... Täytyy vaan perehtyä tietokoneiden sielunelämään :)

Kiitos ja aurinkoista kesää sinullekin!

• Weirdo16
        anti-nörtti kirjoitti:

Ei oo levyssä vikaa, saatiin peli kaverin koneelle asennettua. No eiköhän se tästä pikkuhiljaa selviä... Täytyy vaan perehtyä tietokoneiden sielunelämään :)

Kiitos ja aurinkoista kesää sinullekin!

minä vastaan jos osaan, olen expertti siinä sun tässä asiassa ;)

mikä virustentorjuntaohjelma sulla on??

• anti-nörtti
        Weirdo16 kirjoitti:

minä vastaan jos osaan, olen expertti siinä sun tässä asiassa ;)

mikä virustentorjuntaohjelma sulla on??

Sain kuin sainkin virustorjuntaohjelman suljettua asennuksen ajaksi, ei tosin auttanut :(

Poistin pelin kokonaan koneelta, ja se lataa jälleen (mutta pysähtyy 24 prosenttiin...)

Ollaan siis taas lähtöpisteessä.
        Kiitti kuitenkin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8267
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6513
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3755
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2998
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2610
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2573
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2316
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      124
      2301
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2054
    10. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      28
      1687
    Aihe