onks Eva Longoria nyt jättämäs despikden vai ei?? oon vähä pihal täst jutust. toivottavasti ei!
Eva Longoria
5
1692
Vastaukset
- ????
Mistä moisen huhun kuulit?
- hhhhhhhhhhhhhhhhhheh
Demis luki et se Jättäis Despikset ja perustais perhee Tony Parkerinkaa.
- patsy
hhhhhhhhhhhhhhhhhheh kirjoitti:
Demis luki et se Jättäis Despikset ja perustais perhee Tony Parkerinkaa.
Niin just, sitähän varten Eva Longoria on paiskonu töitä ja myyny julkisuuden kipeenä parisuhteensa lehdille :D Ja kaikki siks että se pääsis pukkaamaan lapsia maailmaan... Anna mun nauraa!
- seeker
patsy kirjoitti:
Niin just, sitähän varten Eva Longoria on paiskonu töitä ja myyny julkisuuden kipeenä parisuhteensa lehdille :D Ja kaikki siks että se pääsis pukkaamaan lapsia maailmaan... Anna mun nauraa!
aika suppea näkökanta sulla. Tuskin se Evakaan mikä helkkarin robotti on joka tanssii pillin mukaan toisin sanoen ohjaajan naruista vetelemällä
aika suppea näkemys sulla elämästä.. Oot joko teini tai muuten lapsenomainen ihminen. Tai sitten taiteileva..=) - patsy
seeker kirjoitti:
aika suppea näkökanta sulla. Tuskin se Evakaan mikä helkkarin robotti on joka tanssii pillin mukaan toisin sanoen ohjaajan naruista vetelemällä
aika suppea näkemys sulla elämästä.. Oot joko teini tai muuten lapsenomainen ihminen. Tai sitten taiteileva..=)Emmä mitään ohjaajista sanonu! Mutta tää on Evan elämän tilaisuus, jos se nyt häipyy julkisuudesta, sen mahdollisuudet päästä tällaseen suosioon on minimaaliset. Miks se alkais tehdä lapsia nyt, kun se on saanu kaiken mitä se (ilmeisesti) on halunnu?
Ja anteeksi jos puhun julkkiksista hieman ikävään äänen sävyyn. Mun mielipide on, jos ne ite antaa haastatteluja ja haluaa pysyä julkisuudessa, niin mulla on oikeus olla jotain mieltä niistä. Ei Eva mitenkään hiljaa oo ollu sen suhteesta vaan on erittäinkin avoin sen ja Tonyn seksiasioista. Mulla ei kauheesti riitä arvostusta niille, jotka ostaa palstatilaa puhumalla seksiaioistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407