Ei yö ole yksin tullut
ikävä huutaa ikkunoista
valkeassa kesäyössä
Tule ja tukahduta
ikävän itku
Laula korvaani rakkaudesta
vierelläsi on hyvä olla
en enää ikävän ääntä kuule
Yöni ikävän suljit pois
Hyvää yötä ikävä
7
376
Vastaukset
- Kaukomieli
sitä on taas valvottu ja vatvottu ja ollaan niin myrtsinä niin myrtsinä että, vaikka olen lähetellyt lentopusuja sulle sinne keksisuomeen mutta mikään ei riitä ei niin mikään että NYYH....
- Lio
mut herätti keskellä yötä ja koira joka vikisi vieressäni, sitä mä paijasin ja rauhoittelin (koirat, ehkä kaikki eläimet pelkää jyrinää), miksi mä myrtsinä olisin, ne lentopusut otan ilolla vastaan!
Huikkaan huomenet tännekkin, laitoin niitä tuonne alemmaskin! Ikävälle ostetaan tänään menolippu!! eikö niin? :D
- Lio
täytyy kysyä lähikaupasta jos vaikka niillä olis, ja niin hymyilevää huomenta sinnekin!
- Rellu
toivottavasti se ikävä
meni yön syvyyteen, eikä
palaa takaisin.
Kauniisti kirjoitit,
haikeuttakin - niin
kuin tietysti ikävä
sitä aiheuttaa,
kiitokset tästä.
Ihanaa kesäpäivää sulle sinne :D - Runoilijatar
Kivasti muotoiltu runo :)
Mukavan lämmintä sunnuntaita sinne - yötä sinulle
Lio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144