Tänään eläinkaupasta lähti mukaamme kaksi dove poikaa! Terveitä ja virkeitä ovat. Nimesin ne Mikiksi ja Mortiksi. Mikki on hirveän rohkea ja Mortti taas uusi formulakuski...(Ainakin vauhtia riittäisi tällä pojalla.....)Vähänkö on kivaa!!!! Ei ollu muun värisiä ja pelkästään poikia mut se ei kyllä haittaa...
Kivaa!!!!!!!
21
929
Vastaukset
- aluper.kirjoittaja
Ne onkin Lilacceja.....=)
- Sanna.Karhu
Sehän on kivaa! Onko sulla kuvia niistä haluaisin nähdä ne :) Minä sain toissapäivänä kaksi naaras gerbiiliä ne on väriltään honey foxeja. Haluaisin teettää niille poikasia sun gerbiili poikien kanssa sillon kun ne vat sopivan ikäisiä. Minä vien ne näyttelyyn sitten kun ne voi... :D Minä laitan kuvia sitten kun saan niistä söpöliineistä :))
Kuvia ei kyllä VIELÄ oo mut kyllä otan....=)Mikä sun sähköpostiosote on? Mun on : salla.kangas@suomi24.fi =)
- jupu
mulla on kuusi gerbiiliä ja kaikilla on oma persoonansa vikkeliä ja uteliaita;)ne on kyllä iquja!!
- Sanna..Karhu
Mulla ei ole s-postia, mutta puhelin numeroni on 0400-8366046
Poikasten teettäminen olis hyvä idea ,mut missäs asut? Käythän usein täällä keskusteluissa niin voidaan sopia asioita paremmin=)
- Gerbu Fani
Gerbiilikoira kirjoitti:
Poikasten teettäminen olis hyvä idea ,mut missäs asut? Käythän usein täällä keskusteluissa niin voidaan sopia asioita paremmin=)
minulla on neljä gerbua. ajatelin kysyä että haluaisitko teettä minun honey fox tai yellow foxien kanssa. siis minulla on neljä tyttöä.
mukava nimi se Mortti :) minun gerbujeni nimet ovat: minni, mussu, meri ja mimi. Gerbu Fani kirjoitti:
minulla on neljä gerbua. ajatelin kysyä että haluaisitko teettä minun honey fox tai yellow foxien kanssa. siis minulla on neljä tyttöä.
mukava nimi se Mortti :) minun gerbujeni nimet ovat: minni, mussu, meri ja mimi.Mielelläni. Muuten mullakin on naaraitakin. Ja yhen nimi on Minni=). Toinen taas on Missi. Mutta asia taas poikiin. Missäs asustelet? Ja onko sulla sähköpostiosotetta? Jos on niin kerro tai lähetä mulle sähköpostia : salla.kangas@suomi24.fi
- Gerbu Fani
Gerbiilikoira kirjoitti:
Mielelläni. Muuten mullakin on naaraitakin. Ja yhen nimi on Minni=). Toinen taas on Missi. Mutta asia taas poikiin. Missäs asustelet? Ja onko sulla sähköpostiosotetta? Jos on niin kerro tai lähetä mulle sähköpostia : salla.kangas@suomi24.fi
no mulla ei valittettavasti ole sähköposti osoitetta mutta mä asun helsingissä.
Gerbu Fani kirjoitti:
no mulla ei valittettavasti ole sähköposti osoitetta mutta mä asun helsingissä.
Tuli vähän mutkikkaammaksi. Asun itse Oulussa. On aika vaikeeta toi välimatka...
- Gerbu Fani
Gerbiilikoira kirjoitti:
Tuli vähän mutkikkaammaksi. Asun itse Oulussa. On aika vaikeeta toi välimatka...
no ei se mitään. :) mutta meillä on mummolla siellä oulussa että olen siellä nyt gerbujen kanssa voisit tulla käymään olen koko kesäloman täällä. missäpäin oulua asut? ja voisimmeko tavata joskus? :)
Gerbu Fani kirjoitti:
no ei se mitään. :) mutta meillä on mummolla siellä oulussa että olen siellä nyt gerbujen kanssa voisit tulla käymään olen koko kesäloman täällä. missäpäin oulua asut? ja voisimmeko tavata joskus? :)
Oikeestaan asun Limingassa ,mutta sanon aina asuvani Oulussa. Mutta kyllä silti tapaaminen onnistuis ,ku kyllähän autot on olemassa. Ja jos mummolasi on Oulussa niin ei se sitten mahottomuus olisi se poikasjuttukaan =). Kirjottelehhan tänne niin voidaan pitää yhteyttä. =).
- Gerbu Fani
Gerbiilikoira kirjoitti:
Oikeestaan asun Limingassa ,mutta sanon aina asuvani Oulussa. Mutta kyllä silti tapaaminen onnistuis ,ku kyllähän autot on olemassa. Ja jos mummolasi on Oulussa niin ei se sitten mahottomuus olisi se poikasjuttukaan =). Kirjottelehhan tänne niin voidaan pitää yhteyttä. =).
anteeksi kun en ole päässyt kirjottelee mutta kone on ollu rikki.
minun mummo sano että jos sinä saisit tulla tänne niin saisit ehkä jäädä yöksi ja saisit siiten niistä poikasista. eikö oisikin kätevää? Gerbu Fani kirjoitti:
anteeksi kun en ole päässyt kirjottelee mutta kone on ollu rikki.
minun mummo sano että jos sinä saisit tulla tänne niin saisit ehkä jäädä yöksi ja saisit siiten niistä poikasista. eikö oisikin kätevää?Sori kun vastaaminen kesti. Lupaa yöksi jäämiseen ei tullut ,mut eikai siitä isoa mutkaa tuu jos tuun hakeen ne sit sieltä. Mitä tarkoitit sillä "saisit sitten niistä poikasista"? Ai ,että saisin niistä syntyneistä poikasista sit jos se onnistuis vai? En voi taata ,että onnistuu ,kun pojat on niin pieniä vielä ,mutta päätin yrittää. Miten sovitaan näistä asioista? Missä mummos asuu? Ajattelin ,että jos keskiviikkona tai torstaina onnistuis. Mikä puhelinnumeros on niin voidaan pitää yhteyttä? Tarkoitin noilla päivillä tämän viikon päiviä. Jos luet tän myöhässä se siirtyy ensviikolle=(. Mun puhelinnumero on: 0405213620. Pidä yhteyttä minulle eli Sallalle. (nimen laitoin siksi ettet ihmettele kuka vastaa)
- Gerbu Fani
Gerbiilikoira kirjoitti:
Sori kun vastaaminen kesti. Lupaa yöksi jäämiseen ei tullut ,mut eikai siitä isoa mutkaa tuu jos tuun hakeen ne sit sieltä. Mitä tarkoitit sillä "saisit sitten niistä poikasista"? Ai ,että saisin niistä syntyneistä poikasista sit jos se onnistuis vai? En voi taata ,että onnistuu ,kun pojat on niin pieniä vielä ,mutta päätin yrittää. Miten sovitaan näistä asioista? Missä mummos asuu? Ajattelin ,että jos keskiviikkona tai torstaina onnistuis. Mikä puhelinnumeros on niin voidaan pitää yhteyttä? Tarkoitin noilla päivillä tämän viikon päiviä. Jos luet tän myöhässä se siirtyy ensviikolle=(. Mun puhelinnumero on: 0405213620. Pidä yhteyttä minulle eli Sallalle. (nimen laitoin siksi ettet ihmettele kuka vastaa)
ei minun mielestä siitä isoa mutkaa tuu. sillä minun mummostani on aina kiva tavata uusia ihmisiä. :)tarkoitan että saisit niistä poikasista jos se onnistuu se synnytys hyvin niin jonkun 2-3 poikasta. tietenkin riippuu montako tulee. No miten sinulle sopii. minulle sopii miten vaan.Mutta se riippuu vaan sinusta koska sinullahan ne pojat on. Mummoni asuu kaakkurissa. onko liminka oulun lähellä?
okei minun nimeni on Maija. Minkä ikänen oot?
mä oon 13-vuotta. - Gerbu Fani
Gerbu Fani kirjoitti:
ei minun mielestä siitä isoa mutkaa tuu. sillä minun mummostani on aina kiva tavata uusia ihmisiä. :)tarkoitan että saisit niistä poikasista jos se onnistuu se synnytys hyvin niin jonkun 2-3 poikasta. tietenkin riippuu montako tulee. No miten sinulle sopii. minulle sopii miten vaan.Mutta se riippuu vaan sinusta koska sinullahan ne pojat on. Mummoni asuu kaakkurissa. onko liminka oulun lähellä?
okei minun nimeni on Maija. Minkä ikänen oot?
mä oon 13-vuotta.Voinko tulla teillä tyttöjen kanssa sunnuntaina käymään?
sanos osote niin tuun. :) Gerbu Fani kirjoitti:
Voinko tulla teillä tyttöjen kanssa sunnuntaina käymään?
sanos osote niin tuun. :)Sunnuntai sopis jos tulisit 17-18 välillä. Osoite on Kulorastaantie 7. Liminka on siis Kempeleestä vähän etelään päin. Soita tai lähetä mulle tekstiviestiä niin voin neuvoa tarkemmin. Oon muuten melkein 12 (täytän syyskuussa)
Gerbiilikoira kirjoitti:
Sunnuntai sopis jos tulisit 17-18 välillä. Osoite on Kulorastaantie 7. Liminka on siis Kempeleestä vähän etelään päin. Soita tai lähetä mulle tekstiviestiä niin voin neuvoa tarkemmin. Oon muuten melkein 12 (täytän syyskuussa)
Sori ei onnistukkaan. Oon sunnuntaina leirillä ,mutta käviskö joku muu päivä?
- Gerbu Fani
Gerbiilikoira kirjoitti:
Sopisko tän viikon sunnuntai sillä meillä alkaa koulu vasta ens viikolla. :D
Gerbiilikoira kirjoitti:
Sori äiti sekoitti päivät. Siis sunnuntai sopii mainiosti.
Gerbu Fani kirjoitti:
Sopisko tän viikon sunnuntai sillä meillä alkaa koulu vasta ens viikolla. :D
Sori sekoiluni elikkä sopii mainiosti. Tervetuloa vaan. Soita tai lähetä tekstari kuitenkin niin voin antaa ajoohjeet koska ihna helppoa tänne ei ole osata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954341
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463606Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483462- 503379
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672534
- 422414
- 131784