Olen ostanut pari purkkia itseruskettavaa voidetta ja yks geelituubikin on, mutten ole vielä aloittelijana uskaltanut kokeilla niitä. Ajattelin sellaista, että saisikohan silleen luonnollisemman ja tasaisemman lopputuloksen, että sekoittais itseruskettavaa voidetta vartalovoiteeseen, puolet ja puolet? Onko joku kokeillut näin?
Itseruskettava ja kosteusvoide
3
3370
Vastaukset
- SaSa
Itse tein juuri niin, että sekoitan itseruskettavaa johonkin kosteusvoiteeseen. Sekoitus suhdetta kannattaa ihan vaan kokeilla, mutta jos puolet ja puolet aiot sekoittaa niin se tuskin ainakaan tummaksi ihoasi tekee, korkeintaan saat todella kevyen päivetyksen.
Muistat vaan levittää ainetta tasaisesti ja ohuelti niin saat siistin lopputuloksen.
Itse en enää käytä itseruskettavia vaan kosteusvoidetta jossa on pieni määrä päivetystä antavia ainesosia, se riittää minulle auringonoton kanssa. =)- tiina.oriflame
ennen itseruskettavan voiteen levittämistä muista kuoria ihosi hyvin, tällöin rusketus pysyy paremmin ja siitä tulee tasainen.
levitä kosteusvoidetta ihosi kuiviin kohtiin esim. kyynärpäihin hyvissä ajoin, että ehtii hyvin imeytyä.
levityksessä olen käyttänyt kumihanskoja, tällöin ei väri tartu käsiin ja meikkisientä olen myös käyttänyt, sillä tuputtanut iholle.
väri tekeytyy iholle n. 2h kuluessa.
- mytaninrusketus
Mytanin rusketuspillereistä kokemuksia?
http://hyvinvointishop.com/rusketus-ja-ulkonako
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094