mikä olen kiinalaiselta horoskoopiltani jos olen syntynyt 12.03.93 eli olen kalat horoskoopiltani...
mikä olen jos
3
311
Vastaukset
- Minäpä minä
mitä se kertoo minusta
- liekki
Kukosta on sanottu:
Kukot ovat koreita ihmisiä. Ulkonäkö on heille erit. merkittävä asia ja yrittävät kohentaa sitä jatkuvasti - he eivät ole ikinä tyytyväisiä siihen miltä näyttävät.
Kukot ovat myös ystävällisiä, miellyttäviä ja huomaavaisia.
Kriisejä kohdatessaan he toimivat kekseliäästi ja taitavasti.
Kukot ovat kyllin viisaita ottamaan elämän sellaisena kuin se vastaan tulee ja säilyttääkseen rennon suhtautumistapansa. He ovat aidosti itsenäisiä eivätkä luota muihin kuin itseensä tarvitessaan moraalista tukea tai ratkaisuja ongelmiinsa.- Minäpä minä
kiitos vastauksesta! tuo mitä kukosta on sanottu niin lähes kaikki pätee minuun :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184