Onko kukaan rekisteröitynyt Mod The Simsiin? Kaikki, jotka ovat, kertokoot halutessaan nimimerkkinsä tänne ja mitä ovat MTS:sään laittaneet ladattavaksi, jos ovat. :) Itse olen siellä nimimerkillä Ammuuh, mutta en ole laittanut ainakaan vielä mitään ladattavaksi.
Mod The Sims-gallup
4
257
Vastaukset
Mä olen vasta eilen rek, mut nick on orax-keiju ja aijon tehä jtn vaatteita ladattavaksi etc. oon harjotellu tota body shopin käyttöä ja multa myös photarin uusin löytyy :D täytyy ny kattoa jos jotain keksin, ja hyvää jussia kaikille!
- Hamsteri
Minun nimimerkki on mts2ässä Loiska, aion lähitulevaisuudessa varmaankin panna jotain ladattavaksi kun kerkeän.
- bogirl
Minä esiinnyn siellä nimellä Kukka. En ole laittanut mitään ladattavia enkä varmaan aijokaan, koska en niitä ole tehnyt (muuta kuin joitakin huonekalujen recoloreita). Lähinnä siis tuolta latailen kamaa.
- ...........
Nimellä Erkki-Kaisa siellä latailen. Itse en osaa (enkä jaksakkaan) tehdä ladattavia, joten se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684