olisin kiinnostunut osallistumaan jonkun porukan kanssa elokuvan tekoon. olen noin vuoden verran harrastanut aktiivisesti elokuvia, pääasiassa katsellut eri leffoja, lueskellut mielestäni parhaimpien elokuvien käsikirjoituksia.
hyvistä kirjoista olen valinnut kohtauksia, jotka olen itse käsikirjoittanut, ja sitten miettinyt että toimisiko tuo jne.. vastikään ostin halvan mutta hyvän kameran, ja olen tehnyt pari musiikkivideota valmiiksi joista toinen oli muuten guns n rosesin paradise city.
ongelma on, että tästä elokuvatouhusta on tullut minulle varsinainen pakkomielle. kaverini eivät juuri harrasta elokuvia, joten itse olen kamerani kanssa yksin hääräillyt ja mietiskellyt. asun pääkaupunkiseudulla, ja kysyn, että kuinka pääsisin parhaiten "sisään" johonkin elokuvaporukkaan, jonka harrastukset ovat samankaltaisia. onko olemassa jotakin kerhoa tai muuta vastaavaa?
ja jos kaipaatte käsikirjoittajaa tai ohjaajaa jolla on intoa, niin vastailkaa
Kässärin kyhään
direhtor
3
279
Vastaukset
- opiskelemaan
Jos on noin intohimoinen suhde elokuvaan, niin kannattaisi hakeutua opiskelemaan alaa, kursseille, kansanopistoon tai sitten johonkin isompaan kouluun. Sieltä ne porukat myös löytyy.
- sitte
muuta hollywoodiin taikka bollywoodiin.
- moviemaker Dude
Tarvitsen vähän tietoja. Ikäsi? Missä paikassa pääkaupunkiseudulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904