+40 miitti Hesassa

Miitti40Hki

Ehdotuksia ei ole tullut mitä haluatte tehdä vaihtoehdot on profiilissa joten teillä on aikaa jättää ehdotuksenne tortaihin klo:19.00 mennessä tänne, jonka jälkeen laitamme missä miitti on.

9

3530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miitti40Hki

siis nyt lauantaina 1.7 klo 19:00 alkaen miitti jälleen kerran tutussa ja turvallisessa ravintola fridayssa (makkaratalossa)ihan helsingin keskustassa. Muita ehdotuksia miitti paikoista odoteltiin mut niitä ei tullut joten nyt näin...ELOKUUSSA SITTEN KUUN ENSINMÄISENÄ LAUANTAINA JOS SÄÄ SALLII NIIN MENNÄÄN PORUKALLA SUOMENLINNAAN...OHJELMASSA PICNIC, PETANQUE YMS...

• kartsa45

Oli kiva tavata ihmisiä pitkästä aikaa,mut hyvät jatkot,nähdään kait vuoden päästä

• kartsa45

Joo,1.7 oli miitti,oli mukava tavata teidät.Nähdään viimeistään vuoden päästä....

• enkeliprinssi5615

oli ihan kiva olla ekaa kertaa mukana suomi24 chatti tapaamisessa mukana

• enkeliprinssi5615

nähdään taas tossa syyskuussa kun en pääse elokuussa tonne suomenlinnan miittiin kun olen silloin tuolla liperissä silloim

• Tuija-67

Heips ja kiitos :)
      Ensikertalainen kiittää järjestäjiä sekä mukana olleita mukavasta seurasta.
      Elokuussa varmaan tavataan taas.

• severiina2

Uusia ja vanhoja tuttuja :-)
      Hauskaa oli ja ens kuussa nähdään suokissa...

• vain

käydä tietyt samat tyypit niissä hki miiteissä miksi aina helsingissä lähistöllä hyviä muitaki paikkoja.......

• severiina2

Hei! Tuohon ajattelin vastata vaikka itse näitä miittejä täällä järjestelenkin muun porukan ohessa...Eli joka miitissä on aina ollut uusiakin sättääjiä mukana (tosi on että tietty porukka ollut mukana jo vuosia, itse vasta kaksi vuotta enenmän ja vähemmän aktiivisena) ja täällä pääkaupunki seudulla loogisin paikka (mielestäni) on järjestää miittejä on Helsingin keskusta...sillä sieltä yöjunat,yöbussit yms lähtevät moneen eri suuntaan...Itse esim. espoolaisena en lähtisi vantaalle kun en sieltä enää yöllä kotiin julkisella liikennevälineellä pääse ja taksilla ajelu tulee liian kalliiksi ja samoin lienee esim.vantaalaisten kanssa että harvan tulee lähdettyä jos miitti on vaikka kivenlahdessa täällä espoossa...Vai mitä?...Mutta jos matka helsingin keskustaan tuntuu pitkältä tai hankalalta niin sitten vaan itse järkkäämään miittiä sinne lähemmäs omaa asuinpaikkaasi (meitähän on ympäri suomea niinkuin miittejäkin).Helsingin miiteissä on pääkaupunki seudun sättääjien lisäksi ollut osallistujia lähikunnista sekä esim.Kotkasta, Lappeenrannasta, Hämeenlinnasta, Heinolasta, Riihimäeltä ym....
        Hyvää kesää sinulle!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7286
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3100
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      48