Kambodzhaan

Pasi

Olen kesällä Pattayalla ja Koh Changin saarella. Kiinnostaisi käydä Kambodzhan puolellakin. Ankoriin asti en lähde yrittämään mutta kiinnostaisi tietää onko rajan ylittäminen mahdollista lähempänä Tratin kaupunkia tai yleensä ettei tarvitsisi lähteä pitkälle pohjoiseen. jos joku voisi neuvoa niin olisin kiitollinen!

4

1277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dddd

Tratista pääsee kätevästi muutamassa tunnissa Kamputsean rajalle, josta pääsee yli krong koh kongiin. Ei nyt ehkä mikään maailman kiinnostavin paikka, mutta sieltä voi sitten jatkaa vaikka "laivalla" Sihanoukvilleen tai autolla minne tykkää.

• Legu

Tartista pääsee 1-2h rajalle. Thaimaan viisumin uusiminen oli ohi kätevästi about 4h reissulla.

• Neurocid

Onnistuu, Tratista suoraan Hat Lekin raja-asemalle pääsee kätevästi ja halvalla linja-autoasemalta lähtevällä minibussilla.

Viisumimuodollisuudet vievät rajalla vain kymmenisen minuuttia, yksi passikuva tarvitaan ja hintaa viisumila on n 20e.

Isoin ongelma on että tuosta Hat Lekistä yli mentäessä ei Kamputsean puolella ole kuin Koh Kongin pikkukylä jossa ei ole kyllä mitään kummempaa tekemistä, kuin odotella seuraavaa aamua.

Koh Kongista pääsee muutamalla eurolla jokilaivan kyydissä Sihanoukvillen rantakaupunkiin.

• Nimetön

Jos aikoo matkustaa veneellä, kannattaa katsoa hieman millainen aallokko merellä on. Ainut kerta kun reissussa oikeasti pelotti oli tämä venematka paikallisten ilmoituksen mukaan "tavallista isommassa merenkäynnissä".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7205
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3020
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45