Olen ostamassa DS:ää ja pelejä siihen. Onko eri Nintendogs-peleillä mitään muuta eroa kuin koirarotujen valikoima?
Mikä on halvin Nintendo DS- pelikauppa Tampereella tai halvin verkkokauppa?
_kiitos_
Nintendogsversiot
4
424
Vastaukset
- huskie
Tuokin koirarotujen valikoima on erilainen vain alussa, ja niihin kaikkiin saa lopulta pelaamalla kaikki samat piskit. Jotkut keräiltävät tavarat on tosin versiokohtaisia, mutta sillä ei ole pelin kannalta merkitystä. Osta se, minkä halvimmalla saat.
Suosittelen huuto.nettiä pelien hankintaan (esim. jotkut ostamani DS-pelit on olleet käytettyinäkin ihan uuden veroisia mutta hinta puolet kaupan hinnasta) ja suomalaisista verkkokaupoista olen käyttänyt Konsolinettiä. En tiedä onko se halvin, mutta niillä ei tule ainakaan postikuluja, jos maksaa ennakkoon. Se DS-konsoli kannattaa ehkä ostaa mielummin uutena ja oikeasta kaupasta, mutta Tampereen paikkoja en osaa sanoa. :p - Naksu
Ei oikeastaan ole merkitystä, minkä version ottaa. Jos olet vakavasti päättänyt, että ottaisit esim. labradorinnoutajan ekaksi koiraksi, niin kannattaa tietysti ottaa Labradorinnoutaja & Friends-versio.
Kuten tossa jo sanottiinkin, joka versiossa on "henkilökohtaisia tavaroita", joita ei muissa versioissa ole. Mun kaverilla on mäyräkoira-versio ja mulla labradori. Kaverini sai pelissä "Tiara":n, joka oli minusta hieno. Halusin heti samanlaisen. Sitten kävikin ilmi, että se on yksi mäyräkoira-paketin omista tavaroista.- Esci93
Mistä tietää, mitkä tavarat ovat missäkin versiossa?
- huskie
Esci93 kirjoitti:
Mistä tietää, mitkä tavarat ovat missäkin versiossa?
Tää oli joskus wanhoissa Nintendogs-ketjuissa...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4500000000001311&posting=22000000013452693
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633