Vaaka ja vaaka

rosberi

Tuhoon tuomittu pähkäilijöiden liitto?

Mahdollisuuksia oikeaan onneen?

Kokemuksia? Karikoita?

7

5024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaaka/nouseva kauris

Osittain pidän itseäni tyypillisenä vaakana, oikeudenmukainen, taiteileva, ikuinen kauneudenkaipuu jne... taloudensuhteen taas olen tarkka kuin kauris, heh. Suhde vaakamiehen kanssa oli onnea ja autuutta, huushollin hoito vaan jäi retuperälle... Siis, yhteiselomme oli laiskoja siivoojia lukuunottamatta unelmainen, nautimme samoista asioista/harrastuksistakin osittain, illat kului keskustellen ja maailmaa parantaen, viikonloput gourmee aterioita kokkaillen ja kynttiläillallisin, annoimme toisillemme vapautta, ja toisaalta taas peitimme ihailuun ja lahjoihin... Joo, kuulostaa autuaalliselta, mutta pakko tunnustaa, rakkaus puuttui.

• mahdollisuuksia on..

siihen Onneen nimitttäin.Itse olen Vaaka ex mieheni oli Vaaka,liitto kesti yli 12v,kunnes mieheni ihastui toiseen Vaaka naiseen.
      Ja todellakin meidän liittomme oli todellista "sielujen sympatiaa"...ei isoja riitoja,paljon yhdessä olemista ja rakkautta kuitenkin...karikoita tulee olipa "merkki" mikä tahansa,se on elämää...muttei kannata liian kauas tulevaisuuteen pohtia,koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan.

• *punapää*

Seurustelin useamman vuoden vaakamiehen kanssa ja oli oikein auvoista -paitsi sitten kun miehen jahkailu, aikaansaamattomuus ja muu vätystely alkoi ottamaan tarpeeksi päähän. Tunnen monta vaakamiestä ja kaikissa sama "viat". :)

• kuulostaa!
        *punapää* kirjoitti:

Seurustelin useamman vuoden vaakamiehen kanssa ja oli oikein auvoista -paitsi sitten kun miehen jahkailu, aikaansaamattomuus ja muu vätystely alkoi ottamaan tarpeeksi päähän. Tunnen monta vaakamiestä ja kaikissa sama "viat". :)

Vaikka vain yhden kokemuksen perusteella mutta parhaiten vaakamiestä kuvaa toi 'vätystely'..

Sielujen sympatia, harmoniahakuisuus, kauneuskäsitykset, tunne toistensa syvällisestä ymmärryksestä, samantyyppinen boheemius ja herkkyys saa 2 vaakaa viihtymään toistensa seurassa, ainakin jonkin aikaa. Sitten jossain vaiheessa se liika samankaltaisuus alkoi kääntyä itseään vastaan...rupesi ärsyttämään se jahkailu, passiivisuus ym. kummallinen epämääräisyys.

Vaakanaisena kaipaan mieheltä innokkuutta, aktiivisuutta ja tietynlaista 'jumalointia' ja tätä ei vaakamiehestä löytynyt.

• naimisissa

Vanhempani ovat olleet yli 40 vuotta naimisissa ja ovat molemmat vaakoja. Toki huonojakin aikoja on varmasti ollut, mutta pääsääntöisesti sanoisin että noilla kahdella on niin oma yhteinen maailma että me jälkipolvet ei ymmärretä siitä mitään. Hyvin ovat osanneet elämässään asiansa järjestää, raha-asiat on hyvällä mallilla ja kodissa on ollut turvallista elää. Alkoholiongelma (molemmilla) on vähän varjostanut elämää, mutta nyt eläkeiässä päättivät lopettaa juomisen kokonaan ja nyt viettävät raittiita ja onnellisia eläkepäiviä yhdessä.

• -asti-

Kaksi vaakaa sama syntymäpäivä vaan eri vuodet
      yli 25 v aviossa kunnes kuolema korjasi toisen pois.... että silleen

• vaaka-vaaka

Meilläkin sama syntymäpäivä mutta eri vuosi.. 3v aviossa, hieman on karikkoa tullut muuan viikon aikana, mutta eiköhän tästä nousta. Olen itse omatoiminen ihminen ja en pidä siitä että toinen on täysin riippuvainen minusta.. :( meillä ainakin mies on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5304
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4498
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2621
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2284
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2028
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1297
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1214
    Aihe