Oon 18v jätkä mulla on vissiin ihan pienestä pitäen ollut punaiset silmänaluset ja tuntuu, että ne ois viime aikoine vielä pahentuneet. Tää asia on alkanu iha kunnolla vaivaa mua joten kysymys kuuluukin, että mistä se johtuu ja mite näistä pääsee eroon? Pääseekö mitenkään vai pitääkö alkaa lätkii naamaan jotai meikkejä?
Punaiset silmänaluset
apuva..
2
946
Vastaukset
- kokeillut
käyttää jotain silmänympärysvoidetta? joku kosteuttava, herkälle iholle tarkotettu vois auttaa, kannattaa vaikka käydä apteekista kysymässä.
- jotenkin?
Ihmisten iho voi olla monenkin väristä ja ihan normaalia silti. Oletkos kysynyt kenenkään muun mielipidettä siitä, miltä näytät? Ehkä kuvittelet itse ongelman isommaksi...? Jos iho on ärtynyt, se pitää tietysti hoitaa lääkärin/apteekin kautta, mutta jos se on kunnossa ei kannattaisi olla huolissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386