en usko horoskooppehin.minut on jätetty ja olen jättänyt.mutta ei ole koskaan tullut mieleen etsiä syytä horoskooppimerkeistä-
epäilijä
2
632
Vastaukset
- nettiletti
En minäkään usko horoskooppeihin. Tähtimerkit ovatkin sitten aivan erikseen. Eri tähtimerkkien luonneanalyysit kyllä pitävät aika hyvin paikkansa. Olen ollut ymmälläni jousimiesten vuoksi parikin kertaa ja siksi lueskelen väliin tätä palstaa.. tuntuu monella muullakin tytöllä olleen samantapaisia kokemuksia jousimiehistä. Hyvät illan jatkot:)
- terri60
En minäkään lehtien päivähoroskooppeihin usko, kunhan päivän piristeeksi joskus vilkaisen. Mutta astrologiset luonneanalyysit ovat mielenkiintoisia ja asia erikseen... vuosien ajan olen seurannut ja tehnyt itselleni pientä yhteenvetoa esim. työtovereistani, joita on täällä runsaslukuisesti. Samoin perheestäni ja suvustani. Ja kyllä huomaa eri vuodenaikaan syntyneiden yhteiset ja myöskin toisistaan eroavat piirteet.
Yllätyksekseni esim. jousimiestyyppi on kolahtanut minuun syvästi, on se sitten aurinkomerkkinä tai nousevana merkkinä ;) Samoin olen huomannut myös joitakin merkkejä, joita en tahdo ymmärtää lainkaan.
Kävin ihan huvikseni astrologilla viime syksynä viimeisen suhteeni päätyttyä. Koskaan aikaisemmin en ollut käynyt, joskin olin aina sitä miettinyt. Ja sain vahvistusta em. asiaan hänen analysoidessaan omaa syntymäkarttaani, ilman että mainitsinkaan elämäntilanteestani mitään. Mielenkiintoista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184