Vatsatipat ruoansulatusoireisiin

onko apua

Onko kukaan saanut apua vatsatipoista (yhdistelmä R5) ruoansulatusvaivoihin... ärtyneeseen paksusuoleen, närästykseen, ilmavaivoihin ja vatsan ja suolen polttamiseen? MIten kauan paraneminen on kestänyt? Itsellä samaan aikaan myös piihappogeeli, ruoansulatusentsyymit, maitohappobakteerit.

Onko nämä tipat kauhean vahvoja, kun on noin monta? Voiko joku näistä aineista olla sellainen, että ei ole avuksi minun tapauksessa vaan vaikka haitaksi?

Olisiko kellään luetteloa, että mihin nämä tarkkaan ottaen auttavat:

Anacardium
Argentum nitricum
Arsenicum album
Belladonna
Carbo vegetabilis
Chamomilla
Chelidonium
Lycopodium
Nux vomica
Scrophularia nodosa

Kaikki on D6 ja 0,1ml

5

2131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mirtsu-

Onko muuten sulle ollut apua tuosta piihappogeelistä? Itsellä on vatsavaivoja, närästystä ja polttoa, eikä apua tunnu olevan mistään.

• kokeilla

Laita sängyn päätyihin jalkojen alle noin kymmenen sentin korokkeet, niin auttaa öiseen oireiluun.

• -mirtsu-
        kokeilla kirjoitti:

Laita sängyn päätyihin jalkojen alle noin kymmenen sentin korokkeet, niin auttaa öiseen oireiluun.

Sen olen tehnytkin jo :)

• vatsatippoja

voi saada? Voiko niitä ostaa ilman että käy homeopaatilla? Kiinnostaisi kovasti, mutta en juuri tällä hetkellä välitä mennä homeopaatin vastaanotolle..

• Miruka

Itse olen saanut apua Chelidonium Alfaplex (Al 14) tableteista. Ne ovat imeskeltäviä tabletteja, kielen alle kuten nitrot, joita olen ottanut nyt reilun kuukauden ajan kaksi aamulla ja kaksi illalla. Ei turvotusta, ei ilmavaivoja, ei närästystä, eikä muitakaan epämääräisiä vaivoja.
      Sain nämä homeopatiaa harjoittavata osteopaatilta, enkä osaa sanoa mistä näitä muutoin saa. Valmistaja on DCG Nordic Ab, Sverige. Purkissa on 140 tabl, á 250g. Jos vain jostain löytyy niin kuulisin itsekin mielelläni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13