iki-ihania pentuja

r.iikka

yön pimeinä tunteina on mukava selailla netissä koiranpentujen kuvia. mieleeni tulikin, että minkärotuiset pennut teistä on aivan ylivoimaisesti suloisimpia? (tietty kaikilla on se ''oma'' rotu) ??
itse huomasin että, vaikka olen aivan fanaattinen bokseri-fani (upeimman näköisiä koiria mitä tiedän) mutta bokserin pennut eivät näytä juuri miltään. päinvastoin sitten lk collien pennut ovat superkivan näköisiä, mutta aikuiset sitten, hmm... no ei minun juttu. onko muilla tälläisiä, vai onko koira pennusta aikuiseen mielestänne aina ''samannäköinen'' (kaunis/epäkaunis) =p
ps. katsokaapa jostain löwchenin pentukuvia, onko suloisempaa nähty.

11

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne on lutusia

pieniä pörrösiä karvapalloja ja niillä on ylisuloset luppakorvat mitkä sojottaa miten sattuu.
      Onhan ne isoinakin komeita,mut ei enää sulosia niinkun pentuna.

• Kaikki!

Cavalierit ja Cockerit ovat suloisia pentuina, vaikka itselle en ottaisikaan... Tai no kaikki pennuthan ne suloisia on!

• sitten tulee

samojedinkoirat. Ne ovat kuin valkoisia minikoiria, joilta puuttuu on/off nappi takapuolesta.
      Kaikki ihania rotuun tai sekarotuun katsomatta;) Koirahullulle kaikki kelpaa ihailtavaksi.

• on ehdottomia

Ykkösiä ja ne on yhtä ihania täysikasvuisinakin sellaisia pörrökasoja.

• rotu ihan ykkönen,vaikka chow ja pystiffi pennut luetaan yleisesti kategoriaan,älä mene katsomaan jos et aio ottaa,mutta suosikkejani ovat enkunbullat ja yllätys yllätys,bassetin pennut,ne näyttävät olevan 100%pehmeää silkkiturkkia,kera piiiiitkien korvien ja lämpimän roikkonahan...aivan ihania,aikuinen basset ei juurikaan silmääni miellytä =)

• tiiitus

Kyllä minun mielestäkin pentuna jotkut koirat on paljon lutuisempia kun isona. Mutta bichon havanaissin pennut ne vasta lutuisia onkin

• eikkatäällä

... ja saku. Ne kaksi tulevat nyt ainakin äkkiseltään mieleen, että sen kauniimpia ei olekaan. Aikuisista vastaavistakin tykkään, vaikka en ole mikään fani.

• paivansadeko

kaikki pennut ovat pienenä suloisia. En osaa nimetä mitään erikseen.

• eppu

ihania rotuun katsomatta, mutta kyllä se tuo oma rotu on niin ihana jo pennusta asti. Katsokaapa tuolta westie kerhon galleriasta semmoinen kuva kuin "pieni porkkanasuu", voi luoja että ne on suloisia. http://westie.meisseli.net/kuvagalleria.html

Mielestäni myös kultaisennoutajan pennut on yli-ihania pentuina, kuin myös aikuisena. Ja cockerin pennut ja collien ja..kaikki!

• dogira

Mun mielestä rotikanpentu on ykkönen..no on kyl vähän puolueellinen olo kun on itelläni 3kk vanha rottistyttö.

Kyllä kaikista pennuista löytyy sitä ylisöpöyttä.Esim. jämtlanninpystykorvan pennut on kans ihania :)

• Noo..tietysti se on tuo rotikan pentu =) myös oma sekarotuinen napero on aivan yli suloinen,mutta onneksi se on miun,heh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      5003
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4239
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2321
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2125
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1898
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1716
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1493
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1203
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94