Miehen haluttomuus

-Ratkaisu-

Olen itse ollut haluttoman miehen kanssa 15 vuotta. Mikään ei auttanut! Lopulta tilanteemme päätyi 3 kuukautta sitten eroon, ja hetki sitten selvisi että miehelläni oli ollut suhde toiseen mieheen pitkiä aikoja! Hän itse kertoi murtuneena kun oli hakemassa tavaroitaan, vaakuutti kyllä olevan tyytyväinen elämäänsä nyt.

Taustalla voi olla todella niin vaikea asia että aviopuoliso ei siitä voi puhua. Ihmettelin aina että onko hänellä suhde naiseen, olenko minäruma, työstressi ym. jne.

Minulle tämä oli suunnaton helpotus kun syy ei ollut minun. Tosin menetin aivan oikeasti 15-vuotta, mutta miksi en eronnut heti? Mieheni oli hyvin ystävällinen, hellä ja hyvä isä lapsellemme.
Lapseni ei edes halua nähdä isäänsä, mutta katsomme myöhemmin. Mieheni sukulaiset eivät tiedä asiasta mitään

Mieheni oli jopa hieman homokammoinen.
Ei varmaan kannata heti alkaa illalla syyttämään miestään. Itse en olisi ikinä keksinyt tälläistä ratkaisua. Työkaverini sanoi minulle, että olet sinä aika epätoivoisessa tilanteessa ollut kun olet vongannut seksiä homolta.

Olen jopa lukenut, että naimisissa olevat "terveet" haluttomat miehet olisi homoja.

Mirkku

12

5916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • /Sari/

Meillä on ollut pitemppänongelmana mieheni haluttomuus ja olen hakemassa ongelmaan ratkaisua taas vaihteeksi tältä palstalta.

Itse olen hakenut itsestäni vikaa.
      En ole kesinyt mitään, koska tiedän että kelpaisin useille muille.

Olen ajatellut mieheni ongelmia, mutta hänelläkään ei ole ongelmia. Hän on todella mukava perheen isä.

Meillä on paljon ystäviä ja hyvä taloudellinen tilanne, mutta en saa miestäni rakastelemaan.
      Olen jo pitempään yrittänyt......

Miehenivoisi olla H.... Ei voi tai kerran on käynyt epäilys, koska hän käy usein työkaverillaan. Tosin hylkäsin ajatuksen, koska luulin jo seonneeni puutteeseen. Mieheni ei pidä homoista, vaan hänellä on selvä homofobia. Luulen myös ettei hän tule ikinä kaapista ulos vaikka olisikin homo. Hän ei voisi ikinä paljastaa juttua lapsille, vanhemmilleen, työelämässä, sukulaisille, minulle......

Olisiko hän HIV positiivinen?
      Millä saan hänet kiinni?
      Pystynkö elämään hänen kanssaan? En, en, ei
      Kostanko hänelle?
      Onko tämävirhearvio?
      Mitä jos hän huomaa, että epäilen häntä homoksi?

Nyt en kyllä saa loppupäivänä mittään aikaiseksi.
      Onko näin käynyt muille?

• miehesi koko ajan

välttelee harrastamasta seksiä kanssasi tai pakenee muuten vaan läheisyyttäsi: ei pussaile ei halaile ei anna hyväillä, kosketella, nukkuu toisinaan jopa eri sängyssä kuin yhteisessä vuoteessa niin kyllä sun täytyy ruveta selvittämään mistä on kysymys. Ei ole normaalia heteromiehen käyttäytymistä tuommonen. Hälytyskellojen pitäisi jo soida. Ota asia reilusti puheeksi, mikään muu ei nyt auta.

• taidat olla

löysäpilluinen lehmä. Kuka nyt tuollaista edes haluasi??

• ms big

Alan jo olla täysin varma, että mieheni on kaappihomo. Olemme olleet aviossa 16 vuotta ja olen alkanut seurailla häntä (esim. huomannut missä hän netissä seikkailee) ja hups eihän sieltä tule kuin seksiä ja kuvia alastomista miehistä. Ollaan tästä jo puhuttu aiemmin mutta hän kieltää kaiken. Nyt tämä painaa mieltäni niin paljon, että tuntuu että pääni räjähtää. En haluaisi repiä rikki tätä onnellista perheidylliä, mutta mieheni elää täysin kaksoiselämää, enkä tiedä miten jaksaa eläkevuosiin saakka sitten kun lapsetkaan eivät enää asu kotona?? Ja sitten kun yksi peruselementti aviolitossa on se, että toinen haluaa sinua fyysisesti ja meidän liitossa kaikki tämä puuttuu kokonaan, seksiä harrastetaan 1-2 kertaa vuodessa..että nunnaksiko tässä vielä piti ruveta vanhoilla päivillään!! Apuva.

• giuhiu
        miehesi koko ajan kirjoitti:

välttelee harrastamasta seksiä kanssasi tai pakenee muuten vaan läheisyyttäsi: ei pussaile ei halaile ei anna hyväillä, kosketella, nukkuu toisinaan jopa eri sängyssä kuin yhteisessä vuoteessa niin kyllä sun täytyy ruveta selvittämään mistä on kysymys. Ei ole normaalia heteromiehen käyttäytymistä tuommonen. Hälytyskellojen pitäisi jo soida. Ota asia reilusti puheeksi, mikään muu ei nyt auta.

ei se homo ole.se ei vaan enää halua sinua,kun olet niin ruma.nykyään on sitäpaitsi ihan normaalia miehen haluttomuus,siitäei ole vaan aiemmin uskallettu puhua.

• hämmentynyt

Toisen halun tuntee, näkee ja aistii, jos todella on vetovoimaa miehen ja naisen välillä. Seksi ilman molemminpuolista halua on se, mikä saa minut itkemään. Mieheni on myöntänyt että voisi olla miehen kanssa, ja haluaisi myös kokeilla sitä. En oikein tiedä miten suhtautua? Yhdessä oloa 16 vuotta takana...

• on maailma

mutta olemme itse luoneet yhteiskunnan jossa vain heteroseksuaalisuus on sallittua, sen vuoksi hyvin monet homo tai bi seksuaaliset miehet rakentavat itselleen kulissin joissa heillä on olevinaan vaimo ja lapsia = OIKEA PERHE. Tämä ei kuitenkaan ole toimiva ratkaisu sillä sellaisessa perheessä ei ole kukaan onnellinen. Miehesi on nyt paljastunut ja hän on nyt ilmeisesti vapaa ja onnellinen.

• Sisko ja homo

Noin kävi siskollenikin.
      Siitä seurasi syvämasennus.
      Säälittävää

• jesse44444

itse olin tytön kanssa vain kulissiliitossa.. siis seurustelimme vaan. Mutta seksistä ei tullut mitään.. siis en lauennut ollenkaan, kun en kiihottunut tarpeeksi. En oikein ymmärrä siis tuota, että on lapsia.. itse en pystyisi siittämään ketään naista, koska olen homo. Kerroin tyttöystävälle totuuden, ja nyt ollaan ylimpiä ystäviä...

• kaikilla
        jesse44444 kirjoitti:

itse olin tytön kanssa vain kulissiliitossa.. siis seurustelimme vaan. Mutta seksistä ei tullut mitään.. siis en lauennut ollenkaan, kun en kiihottunut tarpeeksi. En oikein ymmärrä siis tuota, että on lapsia.. itse en pystyisi siittämään ketään naista, koska olen homo. Kerroin tyttöystävälle totuuden, ja nyt ollaan ylimpiä ystäviä...

homoillakaan tee kovin tiukkaa siittää muutama lapsi. Onhan se kulissikin jo sen arvoinen ettei kukaan ymmärrä epäillä homoksi.

• hyvähyvähyvähyvä
        kaikilla kirjoitti:

homoillakaan tee kovin tiukkaa siittää muutama lapsi. Onhan se kulissikin jo sen arvoinen ettei kukaan ymmärrä epäillä homoksi.

että vihdoinkin täälläkin puhutaan tästä asiasta minkä olen huomannut jo ajat sitten. 897 tekstisivulla, ainakin eteläpohjanmaalla on todella paljon ukkomiehiä jotka hakee salaista seuraa, siis aivan järkyttävää miten moni on paljastunut naimisissa olevaksi, lapsiakin löytyy, silti käyvät paneskelemassa vieraita miehiä. Ja kun sanoin että on paljon niin uskokaa, se on vähättelyä siihen nähden paljonko näitä löytyy vaikkapa tuosta chatista.

Näin miehenä en vaan suvaitse enkä ymmärrä tätä käytöstä, jos tarvii miestä saada niin olisi alunperin jättänyt menemättä naimisiin jne, jotenkin antaa hyväksikäyttäjän olon tollaset ukot, kulissiliitto. Sääliksi käy kuulkaa teitä naispuolisia jonka mies paljastuukin homoksi pitkän ajan jälkeen, näin se vaan on. Miehet osaa olla hyvää aviomiestä mutta toisaalta taas täysin tunteettomia kusipäitä.

• -Syytön_
        hyvähyvähyvähyvä kirjoitti:

että vihdoinkin täälläkin puhutaan tästä asiasta minkä olen huomannut jo ajat sitten. 897 tekstisivulla, ainakin eteläpohjanmaalla on todella paljon ukkomiehiä jotka hakee salaista seuraa, siis aivan järkyttävää miten moni on paljastunut naimisissa olevaksi, lapsiakin löytyy, silti käyvät paneskelemassa vieraita miehiä. Ja kun sanoin että on paljon niin uskokaa, se on vähättelyä siihen nähden paljonko näitä löytyy vaikkapa tuosta chatista.

Näin miehenä en vaan suvaitse enkä ymmärrä tätä käytöstä, jos tarvii miestä saada niin olisi alunperin jättänyt menemättä naimisiin jne, jotenkin antaa hyväksikäyttäjän olon tollaset ukot, kulissiliitto. Sääliksi käy kuulkaa teitä naispuolisia jonka mies paljastuukin homoksi pitkän ajan jälkeen, näin se vaan on. Miehet osaa olla hyvää aviomiestä mutta toisaalta taas täysin tunteettomia kusipäitä.

Itse olen juuri tämä "kusipää".

Olen itselleni tunnustanut, että olen homo.
        Olennaimisissa ja minulla on kaksi lasta.
        Vaimooni minulla ei ole mitään mielenkkintoa seksuaalisesti.

Vietän todellista kaksoiselämää. Käytän välillä korsettia verkkosukkia peruukkia, annan panna itseäni, otan suihin, mällit naamalle, runkkaan.
        Olen kokeillut pissa ja kakka juttuja lievää SM:ää. Rajoja minulla ei ole, mutta välillä on tosi paha olo tämän salailun takia.
        Miksi kaikki ei voisi olla rehellisesti sellaisia kuin pitävät normaalina.
        Toisaalta olen kyllä eniten tapaillut ukkomiehiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4765
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      485
      1460
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      748
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe