Minulla lojuu nurkassa tyhjä kuuden kilon Tempus -sammutin. Kannattaako tuollaista alkaa jossain täyttämään tai tuleeko halvemmaksi ostaa uusi? Minne vanha? Onko sillä tyhjänä jotain arvoa, vai pudotanko sammuttimen metallinkeruuseen?
Kokemuksia kellään?
Tyhjä sammutin
7
3084
Vastaukset
- täyttöön
Monet palolaitokset täyttää niitä ilmaiseksi/pientä korvausta vastaan. Ei kannata vintata heti pois..
- Nimetön
Moi!
Ei taida enää pelastuslaitokset täyttää yksityisten sammuttimia.
Vie se sammutinhuolto liikkeeseen, niin homma hoituu.
Pelkkä täyttä/tarkastus maksaa kai n 20 euroa ja jos koeponnistuksesta on yli 10 vuotta niin silloin kannattaa tuo sammutin hylätä.
Uuden saat Liiteristä ( Lidl) jos tarjouksessa hintaan 20 euora /6 kg sammutin.
Sammutin on kyllä tosi hyvä olla olemassa myös kotona!!! - jepulis
Nimetön kirjoitti:
Moi!
Ei taida enää pelastuslaitokset täyttää yksityisten sammuttimia.
Vie se sammutinhuolto liikkeeseen, niin homma hoituu.
Pelkkä täyttä/tarkastus maksaa kai n 20 euroa ja jos koeponnistuksesta on yli 10 vuotta niin silloin kannattaa tuo sammutin hylätä.
Uuden saat Liiteristä ( Lidl) jos tarjouksessa hintaan 20 euora /6 kg sammutin.
Sammutin on kyllä tosi hyvä olla olemassa myös kotona!!!niin...Ladan saa tosi paljon halvemmalla kuin Mersun...jokaisen oma valinta...
Sama sammuttimissa...laatu vastaan kiina
- NL1
Jos haluat eroon siitä sammuttimesta, niin huolin sen mielelläni. Menee öljytankin aihioksi...
- Rikukoivisto
Minä voisin ottaa sen halvalla, jos sinulle sopii..?
En tosiaan täyttäisi sitä uudestaan, mutta haluaisin kokeilla tee -se -itse- taitojani ja rakentaa paineilma kompressori. Jostain lohko, ja hitsaa sen kylkeen..?
Raskitko antaa sille uuden elämän?
Riku - 9g9hohohj
Aloittaja on säilyttänyt 12 vuotta tyhjää sammutinta?
- jemmariko
Niin ja huomaatko mikä kysyntä.
Arvo senkun nousee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276