onnellisuus koostuu..

p......

Elämän pienistä iloista...vaikkapa siitä,kun sinä pienoiseni pulikoit tänään ammeessa parvekkeella.hymy korvissa ja vesi loiskuen.
kun sinä opit syömään, vaikka suurin osa ruuasta meneekin lattioille,mutta se ilo ,jonka sinä puolitoista-vuotias poikani,voit siitä onnistumisesta kokea.tai sinä 5-vuotias tyttäreni kun juokset ulkona hameenhelmat heiluen ja huudat"äiti,ihanaa kun on kesä"
ja kun eräänä iltana itkin sohvalla sydänsurujani,sinä tyttöni pyyhit kyyneleeni ja sanoit viisaasti"kyllä me pärjätään,olet rakas,äiti".silloin tunsin itseni niin heikoksi ja mietin kuinka oletkaan viisas ja vahva,tyttöseni.
näillä kaikilla tapahtumasarjoilla mitä elämässämme on käynyt,on varmasti jokin tarkoitus ja varmasti kasvan tässä ihmisenä ja äitinä,lupaan sen teille.
mutta miten onnellinen olenkaan kun me kolme kuljemme rinnakkain täällä suuressa isossa maailmassa,meitä ei voi erottaa mikään.
olen väsynyt mutta onnellinen äiti.
rakastan teitä suunnattomasti,kivaa lomaa mamman luona ja viikon päästä kullat kaappaan teidät haliini ja pusuttelen puhki!!!!
-äiti-

4

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsen edessä

On väärin itkeä lapselle surujaan. Hän ei ole vielä velvolinen kantamaan sinun taakkaasi ja usko pois, vaikket lapsesta sitä vielä näe, hän tulee saamaan ongelmia omaan elämäänsä jos joutuu tukemaan äitiään pienenä.

Hyvää jatkoa ja voimia sinulle! Oma äitini tukeutui meihin ja siitä on seurannut paljon pahaa. Itkut pitää itkeä salassa, vaikka muuten tietenkin erilaisia tunteitakin voi näyttää.

• ehkä.....

väärän kuvan.en ole heikko lasteni edessä.mutta en myöskään tunne-kylmä,näytän kyllä suruakin ja lasteni tehtävä ei ole tukea minua.minä tuen kyllä lapsiani.elämämme on tasapainossa ja lapseni ovat iloisia.voimia tarvitaan ja voimia myös sinulle.

• noi

edes on pieniä iloja?olet elänyt,rakastanut,saanut lapsia.ei elämässä suurempia asioita ole kuin noi.ei kaikilla ole tollaseen mitään mahkuja. pistää vihaksi typerät ihmiset!

• p...

samoista asioista onneni koostuu ja yksin lasteni kanssa elämääni kuljen ja ovat suunnilleen saman ikäisiäkin.ei sitä aina väsyynenä jaksa muistaa olla onnellinen näistä "elämän lahjoista"...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe