Prisman lihatiskillä

Herra 29

Osoittelin lihatiskin hyvännäköiselle tytölle lasin läpi sisäfileetä ja kysyin: "Onko neidin tavara tuoretta?"
Tyttö veti aivan punaiseksi, eikä saanut sanaa suustaan! Minulla alkoi myös posket punoittaa ja poistuin nopeasti paikalta!
En vähään aikaan käy samalla lihatiskillä! :)

5

3032

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos!!

Tuo oli hyvä. Oli todella piristävää viimein lukea aito töppäys tälläkin palstalla.
      Kiitos siitä!

• Kiki....

Toi on kopio parin vuoden takaa

• Herra 29
        Kiki.... kirjoitti:

Toi on kopio parin vuoden takaa

varmana ole. Tapahtui minulle viime kuun lopussa, mutta en sano missä kaupungissa. Lihatiskintyttö voi todistaa! :)

Olen muutenkin joutunut noloihin tilanteisiin puhumisieni kanssa, koska suomenkieli on aika vekkulia. Sama sana voi tarkoittaa montaa eri asiaa.

• Varoitan vaan...

Älkää ostako tuore/lihatiskeiltä mitään. Minulla on kokemusta Turun alueella isojen kauppojen tiskeistä työntekijänä. Vieläkin vuosien jälkeen hävettää kuinka lihaa, kalaa ja muuta pakattiin uudestaan ja uudestaan, ja päivämäärissä huijattiin, ja meno pahenee vaan tänä päivänä. Myös entiset kollegat ja muut elintarvikealan ystävät puhuvat tästä koko ajan. VAROITAN SYDÄMESTÄNI: Älkää ostako mitään, mistä kauppa saa ns. itse päättää ja pakata!!!

• ..........

Hahhah. Olipa oikeasti hyvä juttu. :D Likainen mielikuvitus sillä tytölläkin, kun otti viattomaksi tarkoitetun kysymyksen kaksimielisesti. Tosin, eipä sitä asiakaspalvelija voi koskaan tietää, mitä asiaakkaan päässä oikein liikkuu. Paljon hulluja ja pervojakin varmaan joukkoon mahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8123
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6369
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3673
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      70
      2440
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2430
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      42
      2204
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2176
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2014
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83