nuotit

ritu

olisikohan kenelläkään tietoa kari laulusta, kun sen aika on nuoteista. olisi miehen muistotilaisuus ja hänen toivomus oli että laulettais se. laulaja olisi mutta kun ei olla mistään löydetty nuotteja soittajalle.

6

3763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari fani

Katsoppa www.polarartistit.fi ja sieltä Joona Jalkanen ja soita Joonalle ja kysy jos Hän vois auttaa.

Kaunis kappale tosi koskettavat sanat ja aivan upee Karin esittämänä tuo kappale.
      OTAN OSAA!

• Ritu

Kiitos paljon avusta, Joona Jalkasen kautta saatiin puhelinnumero Karin kitaristin Sepon numero ja hän lupasi etsiä nuotit tai jos ei löydä niin tekee ne. Kiitos vielä todella paljon avusta ja vastauksesta on todella tärkeä asia meille, että saamme kuulla kappaleen muistotilaisuudessa. Terveisiä Karille!

• Kari fani
        Ritu kirjoitti:

Kiitos paljon avusta, Joona Jalkasen kautta saatiin puhelinnumero Karin kitaristin Sepon numero ja hän lupasi etsiä nuotit tai jos ei löydä niin tekee ne. Kiitos vielä todella paljon avusta ja vastauksesta on todella tärkeä asia meille, että saamme kuulla kappaleen muistotilaisuudessa. Terveisiä Karille!

Upeeta kun sait tietoo Joonalta.Hänhän oli Karin poika jolle soitit.
        Tuossa kappaleessa on tosi koskettavat sanat
        ja minulla on kyllä cd jossa tuo kappale on
        nimittäin cd VALOON PÄIN.
        Otan osaa ja yritä jaksaa!!!

• Kari fani
        Ritu kirjoitti:

asutko missäpäin suomee???LÄhdetään yhdessä Karia kuuntelemaan vaikka???Jos haluat Karin konserttiin niin katso LIPPUPALVELUSTA hänellä on syksyllä muutama konsertti ja mä oon menossa Tampereelle 12.10.2006 Tampere taloon.
        Onko sulla joku sähköposti niin voitais kirjoitella???

• ritu
        Kari fani kirjoitti:

asutko missäpäin suomee???LÄhdetään yhdessä Karia kuuntelemaan vaikka???Jos haluat Karin konserttiin niin katso LIPPUPALVELUSTA hänellä on syksyllä muutama konsertti ja mä oon menossa Tampereelle 12.10.2006 Tampere taloon.
        Onko sulla joku sähköposti niin voitais kirjoitella???

Moi! Asustelen Lahdessa ja se on ilmeisesti Kari Tapiolla täälläkin konsertti tuolla sibeliustalolla, meillä olikin mun tyttöjen kanssa siitä puhetta. sähköposti osoitteeni on ritu.virtanen@phnet.fi

• Elea
        Ritu kirjoitti:

Seppo on Karin kosketinsoittaja :), ei siis kitaristi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7422
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2366
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43