Ihmisen, josta tietää vain asuinkunnan ja etunimen?
KUINKA
16
4230
Vastaukset
- Nimetön
Saman nimisiä on tuhansia...ellei se oo joku Hesus Maria
- k u n
tapaa niin sopii heti treffit eikä itse täällä jälkeenpäin ku se oli niin ihana.
Pitää olla heti rohkea, eikä nysväillä meikin takana. - ......
laita findiin:
"find matti meikäläinen helsinki"
tulee jonkin verran vastauksia, mutta jokin niistä on hyvin mahdollisesti etsimäsi henkilö, ellei tällä ole salainen numero.
toivottavasti auttoi :)- auta
oliko vaikeuksia lukemisessa. Kun hän ties vaan etunimen!!
- täytyy vain
googlettaa, silleen oon löytäny ihmisen jonka nimee en ees tienny, vain ulkonäöltä tunnistin ja tiesin mitä harrastaa. onnea metsästykseen :)
- löytää
Laita tänne se etunimi ja asuinkunta ja missä ootte tavannu. Tsäkällä henkilö voi lukee ja tunnistaa ittensä tai jos on pienelt paikkakunnalta kotosin niin joku kaveri/tuttu voi tunnistaa. Muuten on kyl aika vaikeeta mistään rupee ettii ellei oo jotain tietoi esim. mitä harrastaa, opiskelee, tekee työkseen ym...
- tytteli33
Eniro.fi (rekisteröidyttävä ensin) auttaa löytämään henkilöitä, jos saa selville sukunimenkin...tai puhelinnumeron. Työpaikkakin saattaa johdattaa sukunimen selviämiseen...ONNEA!
- ...
..kyllä nykynuorisolla on vaikea löytää edes yks ihminen???
Kyl mää vallan ihmettelen miten tuutta toimeen ku meistä aika jättää,...
Mee sinne vaan kylää, ja sano vaikka että oon hieman täs kaipaillu sua,
ei se sen ihmeellisempää oo, niin on tehty maailman sivun!- JJJ)
Soita Hannu Karpolle..
- ...
JJJ) kirjoitti:
Soita Hannu Karpolle..
..no onkos sekin avun tarpees vai miks pitäis soittaa,
ottakoot itte yhteyttä jos on asiaa, ei mulla oo mitään hukas,
paitti joskus elämä on, mut näin se on näemmä yhdellä sun toisella !
mahdottomampi on löytää ihminen, josta ei tiedä edes
nimeä eikä varmaa asuinpaikkaakaan!!!!
Olen siis vielä pahemmas jamas ku sä....- ..niin..
Ois mielenkiintoista tietää minkä nimistä etsit?
..niin.. kirjoitti:
Ois mielenkiintoista tietää minkä nimistä etsit?
sama nimkä niminen, kunhan olis oikee ihminen!!!
Tosi ku vesi, nimestä ei o tietoo, mut kasvot tunnistan jos vain kohdalle sattuu.....
- tätä
juttua ja totetesin,että jos joku minut haluaisi löytää.,., puhelinnumeron tai osoitteen.. niin ei sitä löytäisi.. eikä monen muunkaan tutun on meinnaan niin hyvin suojattuja tietoja Et ei auttaisku tiedustella jotain meijän tutuilta tai laittaa ilmoitus tänne......
- kokemusta on..
kerronpa nyt teille kaikille, jotka väitätte asian olevan täysi mahdottomuus, että itse löysin kerran laivalta miehen, joka antoi numeronsa, mutta jonka hävitin. muistin vain hänen etunimensä ja asuinpaikkansa ja soitin numerotiedusteluun. onneksi paikkakunta oli Rauma, jolloin saman nimisiä miehiä oli vain 44. muistin puhelinnumerosta 2 ekaa numeroa ja ensimmäisellä soitolla tärppäsi!!! en kuitenkaan väitä että olisi ihan helppoa löytää helsingistä kalle nimistä...
onnea yritykseen, etsivä löytää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633