Mitä puuhailette aksujen kanssa?!

ankkatui

eli mitä kaikkea teette/puuhailette aksujenne kanssa?! kertokaa kaikki mitä teette:)

kiitos jo etukäteen:)

2

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suskiii.kotilot

No vaikka mulla nyt ei ole aksuja vaan pienempiä kotiloita, niin päätin silti vastata tähän... No, en ole puuhaillut kotiloitten kaa mitään kauheesti. Olen yleensä vain katsellut niitä.
      Olen vienyt niitä ulos syömään ruohoa. Pitänyt kädellä. Kylvettänyt. Antanu niitten möngertää mun pöydällä. Vienyt niitä kesällä ulos ja laittanut siihen kohtaan missä ne on niin tavaroita minkä päälle ne voi mennä... Ja ruokaa kans :) Sit olen tehnyt saman lailla myös mun pöydällä. Ja yrittänyt tutustuttaa niitä toisiin sillai et laitan ne mun pöydälle "kasvotusten". Silitellyt niitä jalasta. Olen kerran tainut pitää niitä mun farkuilla (tiiän se kuulostaa vähän oudolta xD). Pitänyt kisaa et kuka pääsee pisimmälle wessapaperirullalla. Sillai et oon laittanut ne sen sisälle ja kun kotilo yrittää mennä sen kattoon, niin se pyörähtää vähän, niin se pääsee sillai pidemmälle ;) Kun olen hakenut kotiloita luonnosta, niin yleensä mulla on ollut pyörä mukana, niin kun olen löytänyt kotilon otan sen mun kädelle ja lähen pyöräilee eli se on ollut vähän niin kuin mun mukana "pyöräilemässä". En muista olenko tehnyt vielä jotain.

• suskiii.kotilot

Unohin, että olen myös joskus pistänyt mun kotilot sellaseen muoviseen astiaan. Sit olen laittanut sinne vettä. Ja ruokaa, seepiaa plus kotilot (: Tais siin kyl olla joku juttu minne kotilot voi mennä, en muista ( ? )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      106
      6862
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4381
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3736
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3492
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3428
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      186
      3389
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2909
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2604
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      44
      2454
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13