liian kovasta verotuksesta.Itse Mersun maahantuoneena,usealta valituksen tehneeltä kyseltyäni,että kuinka paljon sitä rahaa on tullut takaisin? Suoraa vastausta kukaan ei ole minulle kertonut.Elikkä suoraan kysymykseen,suora vastaus..Saako sitä Euroja Tullilta takaisin?
Paljon
3
535
Vastaukset
- Palautus
Verotus tehtiin 11/2002, tein valituksen 02/2003,, aikani soiteltua tulliin (Tornio) palauttivat 04/2003 306 Euroa..(vedättivät markkina-arvoa) niin ja auto oli 1989 525ia Bemppu.
Sain itse 700 euroa takaisin, kun dieselajoneuvon (Ford Mondeo) veroprosentin havaittiin olevan 26 eikä 30. Tosin samaan syssyyn minua yritettiin houkutella luopumaan koko verovalituksesta, mistä riemusta kieltäydyin. Tullin kannalta tietysti on toivottavaa, ettet alun alkaenkaan toivo itsellesi kuuluvia rahoja takaisin. Päätös tapahtuu sinun korviesi välissä eikä kenenkään muun... ja palautettava rahasumma voi olla isokin, jos käytettyjä ryhdytään verottamaan samalla tavalla kuin uusia eli suhteessa Saksassa ym. maksettuun hintaan. EU näet henkäisi vähän semmoistakin, vaikka eräs tunnettu autoverojuristi neuvoi minua valittamaan toisin. Ota näistä sitten selvä. Vaadi veroja suhteessa ostohintaan niin, että autoveroa on lopuksi sama määrä SUHTEESSA kuin Suomessa ja katso mitä tapahtuu. Älä hyväksy autoverosta maksettavaa epä-alv:a (elviä). Jne. Jne.
- xvcxc
Verotin ensimmäisenä päivänä kun verotus muuttui ("ensi kerran" - oliko se nyt 19.9.02 vai 03?). Maksua lankesi 4770 e josta tuli viime kesänä -05 vähän yli 2000 e takaisin (18xx e korot).
Markkina-arvo putosi yli kolmasosan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377