Ostin ipod videon gigantista ja siinä samalla sanottiin tästä Happy Care vakuutuksesta, joka korvaa tuotteen jos se menee rikki tapauksessa jota iPodin oma takuu ei korvaa. Onko kellään kokemuksia tästä happy care vakuutuksesta?
Gigantin Happy Care
5
1790
Vastaukset
- LadyFantasy
Jos on kotivakuutus voimassa, ei kannata maksaa tuplasti samasta asiasta. Tai saahan sitä maksaa ja Gigantissa ollaan oikeasti iloisia.
- Okaro
Kotivakuutuksessa on aika suuri omavastuu. Lisäksi pitää olla laajennettu vakuutus, että se korvaa rikkoutumisen. Kannattaa miettiä asia tapauskohtaisesti.
- Jim Salabim
On kokemusta. Koira söi kaukosäätimen aikanaan ja kotivakuuus ei olisi korvannut. Gigantin vakuutus kun oli menin kapulan kanssa Giganttiin ja uuden kanssa takasin.
- Minä vaan
Töistä kotiin ja ensimmäinen huomio, että koira pureskellut pojan Nintendo DS:n kappaliksi =D Soitto Happy Caren palvelunumeroon, jonka jälkeen käynti Gigantissa ja sieltä ulos uuden samanlaisen laitteen kanssa. Omavastuu 19€ Homma toimi todella hienosti, niin Happy Caren palvelussa, kuin Gigantissakin =)
- agss
Kannattaa oikeesti hankkia, kun 2v vakuutuksetkin, meni ipod paskaks ja sain uuden .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707