Minusta tuli sunnuntaina xboxin omistaja. tuli tarjous josta en voinut kieltäytyä. Morrowind tuli kahden muun pelin kanssa mukana. Morrowind oli syy miksi ostin poksin. nyt olen kerinnyt ainoastaan palata ja olla töissä. työt kyllä vähän haittaa pelisessioita. toivon että poksille tulisi jatkossakin hyviä rooli/seikkailupelejä. Morrowindissä olen pääasiassa kerännyt sieniä ja sitten syönyt niitä(oikeesti). Olen nauttinut pelin tuomasta vapaudesta ja keskittynyt epäolennaisuuksiin. tosiasiassa olen testaillut eri hahmoja ja luulenpa että teen oman luokan. joku ninja vois olla kiva. tämä nyt on vain tällaista ajatusten virtaa joka ei tarkoita mitään. Olen kuitenkin hyvin tyytyväinen hankintaani ja seurailen tätä palstaa jatkossakin. Toivon totisesti etten täysin vieraannu arjesta tämän uuden leluni kanssa.
äkspoks
Hex
5
304
Vastaukset
- Anonyymi
hyä
- Anonyymi
pelaa fortniteä
- Anonyymi
hieno
- Anonyymi
pytoy4oy45oypt p
- Anonyymi
Kyllä kai sitä ennemmin voi xboxin kelpuuttaa kuin turpaansa ottaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194