Mitenkä helppo on saada Somerolta vuokra-asuntoa?Joutuuko jonottamaan pitkään?Itse Turussa asustan tällä hetkellä ja Somerolle haluaisin muuttaa:) Kaunis pieni kaupunki ja mukavia ihmisiä.
SOMEROLTA
7
888
Vastaukset
- ex-somerolainen
Siellä osaavat vastata. Itse en vuokratilanteesta tiedä kun en ole siellä vuokralla asunut. Hyvän paikan olet kyllä valinnut, Somerolla on kiva asua :-)
- tyttö somerolta
terppa tullooo vaan änne somerolle.... ja uusia tuttuja täältä ainakin saat!!!
mies vai nainen olet? - somerolle muuttava
tyttö somerolta kirjoitti:
terppa tullooo vaan änne somerolle.... ja uusia tuttuja täältä ainakin saat!!!
mies vai nainen olet?Juu uskon kyllä että somerolla tutustuu hyvin ihmisiin ja itsekin, kun olen tälläinen juttelevainen ja iloinen luonne. Nainen olen,24v,mieheni tuon mukaan samoin koiran ja muutaman marsun:) Somero on kyllä kaunis paikka, mitään pahaa en keksi sanottavaa. Kaunis, sopuisa pieni idyllinen kaupunki:)
- vielä toisen kerran
Somero on perseestä! Tai siis Somerolaiset, Somero on paikkana kaunis, mutta ihmiset ovat kovia juoruilemaan ja helposti saa maineen.
- somerolle muuttaja
Onkohan noin...? Miten perheellinen nuori nainen voi saada maineen, joka ei edes käy missään? Korkeintaan koiran kanssa ulkona ja kaupassa:) Tuota en kyllä usko.
- asunut siellä
somerolle muuttaja kirjoitti:
Onkohan noin...? Miten perheellinen nuori nainen voi saada maineen, joka ei edes käy missään? Korkeintaan koiran kanssa ulkona ja kaupassa:) Tuota en kyllä usko.
Somero on ehkä kaunis ja idyllinen pieni kaupunki kunhan saavat vaan pääkadun valmiiksi joskus? Se meinaan on kuin venäjällä ajaisi hirveässä kunnossa!
Somerolla saa taatusti juoruja osakseen sillä täällä tiedetään paremmin naapurien ja työkavereiden asiat kuin he itse!
Itsekkin aikanaan Turun suunnalta tulleena koin elämäni järkytyksen kun kaikki asiat juorutaan ja tiedetään, ja osa niistä täyttä paskaa!ja hölmöt somerolaiset vielä uskovat kaiken!
Täällä on helppo pilata jonkun maine jos sitä haluaa juoru vaan liikkeelle ja kaksi päivää koko kylä tietää, et sillai ...
Poispäin olen sen vuoksi itsekkin lähdössä! - lärpytilärpyti
asunut siellä kirjoitti:
Somero on ehkä kaunis ja idyllinen pieni kaupunki kunhan saavat vaan pääkadun valmiiksi joskus? Se meinaan on kuin venäjällä ajaisi hirveässä kunnossa!
Somerolla saa taatusti juoruja osakseen sillä täällä tiedetään paremmin naapurien ja työkavereiden asiat kuin he itse!
Itsekkin aikanaan Turun suunnalta tulleena koin elämäni järkytyksen kun kaikki asiat juorutaan ja tiedetään, ja osa niistä täyttä paskaa!ja hölmöt somerolaiset vielä uskovat kaiken!
Täällä on helppo pilata jonkun maine jos sitä haluaa juoru vaan liikkeelle ja kaksi päivää koko kylä tietää, et sillai ...
Poispäin olen sen vuoksi itsekkin lähdössä!eipä sitä mainetta saa ellei asian eteen jotain ratkaisevaa tee, vinkkinä vaan. samalla tavalla ne juorut leviää muuallakin ja mun mielestä mehevien juorujen vaihtaminen on aina yhtä hauskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594