Onkohan toiveita enään Gladioluksen kukista kun lehdet ovat palaneet osittain. Kukkasista ei oo tietookaan, ja nyt mietin että onkohan niitä turha toivoakkaan. Helteellä olen kyllä ruukkua kastellut, mutta aurinko on tehnyt pahojaan lehdille.
Gladiolus
2
389
Vastaukset
- annu_g
Gladiolushan kukkii muutenkin aika myöhäseen loppukesästä, joten älä vielä heitä toivoasi.
Mullakin on näkyvissä vasta pari kukanalkua, vaikka pistin ne parvekkeella kasvamaan jo hyvissä ajoin.
Ehkä ne siitä vielä toipuu... - aurinko
Mullakin on gladiouluksia ja tänäkin vuona olen paininut tuholaisten kimpussa. Ne ovat ilm.tosi pieniä imevät lehdet hetkessä keltaisiksi , alussa sen huomaa miten laikuttuu . Olen ruiskutellut pariinkin otteeseen malasiinilla , aina auttanut .Ei vielä aivan kukkanuppuja näy. Mutta kuivuus on ollut ainakin osasyy miksi tuholaisetkin iskee. Näihin ei sitten suovat ja tolut tehoa ollut jonain muunakin vuonna vastaavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058